På bilutstillingen i Genève klarte Goodyear å flytte fokus fra metallplater og jenter i lateks og miniskjørt til dekk. Med studiedekket BH03 kunne han endre historiens gang og vippe vekten til fordel for elbiler. Hovedfordelen med konseptet er to nye materialer, skjult under profilen, som muliggjør produksjon av elektrisitet og dermed driver batteriet til hybridsystemet.
Goodyearova dekk BH03 je guma prihodnosti, čeprav podjetje, katerega oče je izumil vulkanizerski proces, ne načrtuje serijske izdelave, ampak bo služila le za nadaljnji razvoj. Oprtala se je z novimi nalogami, saj bo znala izkoristiti tako vibrasjoner kot spremembo oblike in ju s pomočjo dveh novih materialov pretopiti v električno energijo. To sta termoelektrični material in piezoelektrični (deformacija kristalov).
LES MER: Under Armour Fat Tire GTX - en vintersko med Michelin-såle
Prvi električno energijo ustvarja iz toplote, ki jo v času mirovanja ”darkerska” pnevmatika dobiva z absorpcijo toplote in svetlobe, drugi materiala pa svojo nalogo opravlja v dinamičnem stanju, torej za čas kotaljenja, saj električno energijo ustvarja iz vibracij in variacij v tlaku. To pa še ni vse. Če pride do predrtja gume, je notranja struktura tako močna, da nudi podporo celotni teži avta, kanala na obodu platišča pa služi vpijanju hrupa in manjši verjetnosti akvaplaning.