Vet du hvem som er en typisk representant for generasjon Z, også kjent som den stille generasjonen, nettgenerasjonen, e-generasjonen og iGeneration? Det er en generasjon født mellom 1995 og 2010, som har vært koblet til Internett praktisk talt siden barndommen, som stirrer på skjermen på en telefon, nettbrett eller bærbar PC hele dagen, skriver setninger uten tegnsetting, søker etter svar på Google og legger igjen bøker. på skolen. De er ressurssterke individer som vokser opp i en verden av umiddelbar informasjon og hvis eneste barnekanal de kjenner er YouTube.
Vi presenterer for deg značilnosti generacije Z, generacije, ki je od prvih vzdihljajev vpeta v komunikacijske in tehnološke mreže, ki večino časa preživi na spletu in trenutno predstavlja okoli 20 odstotkov svetovnega prebivalstva.
LES MER: 33 måter vi kan gå andre på nervene
Značilnosti generacije Z:
So strokovnjaki za internet
Ker so pripadniki generacije Z vseskozi priklopljeni na splet, najdejo odgovore na vprašanja, kot bi trenil. Namesto odprtih knjig imajo ob sebi raje ”odprtih” več zaslonov.
Raje se sporazumevajo s sporočili, kot govorijo v živo
Generacija Z se raje sporazumeva digitalno, kot ima diskusijo v živo. Preden začnete zavijati z oči, ima to določene prednosti. Ni čudne tišine, lažje se izražamo, lahko premislimo, kaj izjavimo …
Njihovi idoli so YouTube zvezdniki
Pripadniki generacije Z se zgledujejo po YouTube zvezdah, kot je PewDiePie.
Zaradi recesije so hitreje postali zreli
Generacija Z se je stvari okoli sebe zares začela zavedati v času gospodarske krize, zato je ta generacija bolj iznajdljiva kot predhodna, saj ve, da se mora znajti sama in si tudi sama ustvarjati priložnosti, ne pa čakati nanje.
Hobije spreminjajo v službe
Raziskave kažejo, da namerava kar 76 odstotkov pripadnikov generacije Z iz svojega hobija narediti službo. Da, eno je kruta realnost, drugo pa so sanje. A z Googlom ob strani vedo, kako uresničiti svoje sanje.
So vedno en korak spredaj
Pripadniki generacije Z, kot rečeno, iz svojih hobijev ustvarjajo zaposlitev, zato že kot najstniki začenjajo graditi svojo blagovno znamko, saj razumejo moč družbenih omrežjih, ki imajo vpliv ne le na zasebno življenje, pač pa so tudi njihov življenjepis.
Generacija Z je generacija inovatorjev
Zagonska podjetja rastejo kot gobe po dežju, in če pogledate povprečno starost teh podjetij, vam bo hitro jasno, da se med generacijo Z skrivajo bodoči tehnološki voditelji.
Generacija Z je aktivna generacija
So aktivni državljani, aktivisti s pristnim namenom reševanja sveta pred pogubo. Vidijo širšo sliko in imajo čut za okolje, predvsem pa vest.
Prednost dajejo kakovosti
Kvaliteta pred kvantiteto je glavno vodilo generacije Z. So izjemno selektivni, zato so prava uganka za oglaševalce, saj stvarem ne nasedajo zlahka.
So bolj odprti do drugačnosti
Zanje so besede, kot sta gej in transspolna oseba, nekaj vsakdanjega, ne pa tabu in urbani mit.