Nie Eyjafjallajökull, nie Vezuv, najaktívnejším vulkánom bude nový Aston Martin Vulcan. Pretekárske auto, pomenované po rímskom bohovi ohňa, je také beštie, že by ho z „klietky“ najradšej nepustili a jazdiť sa s ním dá len na pretekárskej dráhe. Áno, od Aston Martin naozaj nie sme zvyknutí na takéto extrémne výjazdy, keďže doma sú skôr v prestížnych športových cruiseroch, no cudzie im nie sú ani superautá. Tento je ale po modeli One-77 najbrutálnejší a brutálna je aj cena - 2,05 milióna eur.
Aston Martin Vulcan je po profesiji dirkalnik, a ustvarjen v komercialne namene. Na dirkališču bo tako na svoje lastnike, ne profesionalne voznike, čakal kot speči vulkan in ko bo ta enkrat zbudil pošast, se bo oglasil 7-litrski atmosferski 12-valjnik z 800 konji. Sicer pa gre za dvosedežnik, odet v karbonsko monokok lupino (delo dolgoletnega partnerja Britancev, Multimatica), ki ga krasi še prilagodljivo vzmetenje, magnezijeva navorna cev, ki jo je podedoval od tekmovalnih modelov GTE, 2,8-metrska medosna razdalja, ki si jo deli z modelom One-77, izboljšana varnostna kletka, prilagodljiv ABS zavorni sistem in sistem za nadzor zdrsa.
ČÍTAJ VIAC: Priehľadný smartfón Aston Martin
Brzdalo se ga bo z visokosposobnimi keramičnimi disk zavorami Brembo in šeststopenjskim sekvenčnim menjalnikom Xtrack, priložnost za to pa bo dobilo le 24 srečnežev oziroma tistih, ki si ga bodo lahko privoščili. Ti bodo lahko prej trenirali na vozilih, kot so Aston Martin V12, Vantage S, Vantage GT4 in One-77 in prejemali inštrukcije od Aston Martin dirkača Darrena Turnerja, tudi že zmagovalca slovitega Le Mansa.
Prvič v živo bo na ogled na ženevskem avtosalonu, ki se prične 5. marca 2015.
Viac informácií:
www.astonmartin.com