Aston Martin lanserar DB11 i Genève, en supercoupé som skickar den gråskäggiga DB9:an till en välförtjänt pension. Det är den första GT, förutom Bonds DB10-modell från filmen Spectre, på mer än ett decennium. Det hände mycket under den här tiden, bland annat fick Aston Martin en ny president och gifte sig med Mercedes, vilket som väntat återspeglades i bilen. Alla dessa förändringar förkroppsligas på många sätt av DB11, den första produktionen av Aston Martin med ett tvåsiffrigt nummer.
Aston Martin DB11 je neposredni naslednik modela DB9, katerega izid ima že dolgo brado, saj sega v leto 2003. Časovni razkorak, novi predsednik (Andy Palmer) te butične britanske znamke superavtomobilov (zahteval je, da je DB11 opremljen s klasičnim ročnim menjalnikom) in sodelovanje z Mercedesom oz. divjaškim oddelkom AMG pa kakopak prinašajo znaten odmik po oblikovalski in tudi tehnološki plati.
DB11 opušča dolgočasne linije in se lepi na slog študije križanca DBX, bondovskega DB10 in jubilejnega CC110.
LÄS MER: Bugatti Chiron: den snabbaste bilen i världen och en bil av superlativ i allmänhet
Novost spregovori v 12-valjnem ”jeziku”, saj so mu pod pokrov namestili 5,2-litrski twin turbo V12-motor, iz katerega iztisne okroglih 600 hk (450 kW). Moč na kolesa prenaša 8-stopenjski ZF-menjalnik, njegov pospešek od 0 do 100 km/h pa je 3,9 sekunder. Končna hitrost je zaradi številnih aerodinamičnih trikov, kot je ”fantomski” sprednji spojler, izjemnih 322 km/h.
Notranjost je kljub ohranjanju retro sloga, ki ga zastopa dvobarvno usnje, digitalizirana (12-palčni infotainment zaslon). Veliko komponent je pristavil oddelek Mercedes-AMG. Aston Martin DB11 je sicer sploh prvi otrok Aston Martina in oddelka AMG, in po videnem sodeč, lahko samo upamo, da bosta imela čim bolj številčno družino.
Mer information:
astonmartin.com