På bilsalongen i Genève lyckades Goodyear flytta fokus från plåt och tjejer i latex och minikjolar till däck. Med sitt studiedäck BH03 kunde han ändra historiens gång och luta vågen till förmån för elbilar. Den främsta fördelen med konceptet är två nya material, dolda under profilen, som möjliggör produktion av el och därmed driver batteriet i hybridsystemet.
Goodyearova däck BH03 je guma prihodnosti, čeprav podjetje, katerega oče je izumil vulkanizerski proces, ne načrtuje serijske izdelave, ampak bo služila le za nadaljnji razvoj. Oprtala se je z novimi nalogami, saj bo znala izkoristiti tako vibrationer kot spremembo oblike in ju s pomočjo dveh novih materialov pretopiti v električno energijo. To sta termoelektrični material in piezoelektrični (deformacija kristalov).
LÄS MER: Under Armour Fat Tire GTX – zimski čevelj z Michelinovim podplatom
Prvi električno energijo ustvarja iz toplote, ki jo v času mirovanja ”darkerska” pnevmatika dobiva z absorpcijo toplote in svetlobe, drugi materiala pa svojo nalogo opravlja v dinamičnem stanju, torej za čas kotaljenja, saj električno energijo ustvarja iz vibracij in variacij v tlaku. To pa še ni vse. Če pride do predrtja gume, je notranja struktura tako močna, da nudi podporo celotni teži avta, kanala na obodu platišča pa služi vpijanju hrupa in manjši verjetnosti akvaplaning.