McLarens nyaste sportbil 570S Coupé valde inte lätta rivaler - Porsche 911 turbo, Audi R8 och Ferrari California - men den första i serien av sportfordon av detta brittiska märke hoppas på ett rikt byte, eftersom de ledande männen lägger bördan av fördubblingen försäljning på den. Vår aptit väcktes kraftigt av den tidigare McLaren 650S-modellen, men tiden får utvisa om 570S Coupé, som drivs av en 3,8-liters åttacylindrig motor med ett "kavalleri" på 570 medlemmar, kan gå ett steg längre.
McLaren 570S Coupé det är McLarnov prvi izlet v razred športnih vozil. Po videzu nosi številne poteze McLarna 650S, a je nekoliko manj robatega videza, klub temu pa ostaja agresiven (v dolžino meri 4,5, v širino pa 2,1 m). Nenazadnje o tem priča 570 konjskih moči och vridmoment 600 Nm, kar mu omogoča sredinsko, za voznikom vgrajeni 3,8-litrski motor V8 Twin Turbo. Zato si vzame tudi le 3,2 sekunde do 100 km/h, pri 200 km/h pa je v času Usaina Bolta v teku na 100 metrov (9,5 sekunde).
Glede na predhodne modele je močno izboljšal uporabnost v vsakodnevnem prometu. Več je udobja za potnike, med drugim pa je pred voznikom tudi 150-litrski prtljažnik. Karoserija je iz aluminija, medtem, ko je potniška kabina iz ogljikovih vlaken. Karbonska je tudi šasija (MonoCell II), ki je težka kot povprečen moški (80 kg). Od tu tudi relativno nizka skupna masa- 1313 kilogramov.
LÄS MER: Novi McLaren 675 LT – športnik s seksi “zadnjico”
Čeprav po moči 570S Coupé sodi v McLarnov ”srednji” razred– pred njim sta Super Series in Ultimate Series- ga lahko ženemo do 328 km/h, kamor se pomika prek 7-stopenjskega menjalnika SSG, ustavljajo pa ga kol-keramiska bromsar. In kaj pravi notranjost? Buhti od visoke tehnologije, saj najdemo le peščico stikal. Največ pozornosti vzbuja okolica 7-palčnega zaslona, ki spominja na Jar Jar Binksa iz Vojne zvezd, pa sredinska upravljalna konzola, kjer najdemo gumb za zagon, za prilagajanje podvozja, za samodejni dvosklopčni menjalnik in ”lunch control” za hitro speljevanje. Če je na vašem spisku želja, pripravite najmanj 200 tisoč evrih. Na voljo bo že konec meseca aprila 2015.
Mer information:
cars.mclaren.com