28. in 29. november si rezervirajte za 21. konferenco SEMPL, kjer boste spoznavali najnovejše medijske trende, spoznavali prelomne inovacije iz industrije in pogledali v prihodnost stroke. SEMPL 2019 bo med drugim prvi marketinško-komunikacijski dogodek v regiji, dostopen tudi gluhim in naglušnim.
Da marketing že davno ni več samo domena agencij in specializiranih oddelkov znotraj podjetij se zaveda že več kot 1.300 poslovnežev, oglaševalcev in kreativcev iz celotne regije, ki se bodo tudi letos 28. in 29. novembra v Portorožu zbrali na 21. konferenci SEMPL 2019. Program, glavni atribut dvodnevnega mreženja ob morju, napoveduje izjemen vpogled v svetovne trende na področju medijev, marketinga, komunikacij in inovacij.
Med več kot tridesetimi govorci na 21. konferenci SEMPL 2019 velja izpostaviti štiri, ki vsak na svojem področju premikajo meje, sodelujejo z največjimi podjetji ter si zagotovo zaslužijo zvezdniški status. Prvi je večkratni nagrajenec in ambasador Združenih narodov Ali Mahlodji, ki bo z navdihujočo življenjsko zgodbo poskrbel za motivacijski uvod v konferenco. Drugi je Američan Greg Satell, ki se s svojim blogom DigitalTonto uvršča med najpomembnejše strokovnjake na področju inovacij na svetu, tretji je Jonathan MacDonald, eden najbolj iskanih svetovnih mnenjskih voditeljev. Med letos zavidljivo žensko zasedbo, zaenkrat je med razkritimi govorci kar polovica žensk, pa zagotovo izstopa Britanka Vikki Ross. Kreativna genialka, svetovno cenjena tekstopiska in ustanoviteljica gibanja #copywritersunite je glas v ozadju največjih svetovnih blagovnih znamk.
Na letošnjem SEMPL-u bo celoten program glavnega odra, ki vključuje več kot 20 predavanj uglednih strokovnjakov iz enajstih držav, tolmačen v slovenski znakovni jezik. S tem bo Slovenija dobila prvi dogodek v regiji, ki bo vrata odprl tudi skupini gluhih in naglušnih, ki jih teme s področja marketinga, medijev in inovacij zanimajo.
Celoten program najdete na sempl.si.
Več informacij:
sempl.si