fbpx

5 nesmiselnih stvari, na katere so moški ljubosumni

Foto: envato

Ura je 22. Sliši se zvok prejetega sporočila na tvojem telefonu. Pogleda te in že čutiš ljubosumje v njegovih očeh. In v njih vidiš neizgovorjena vprašanja. Kdo je? Kaj želi? Zakaj je dobila sporočilo tako pozno? Jo kliče drug moški? Me vara?

Nekatere stvari, na katere so moški v razmerjih ljubosumni, nimajo nobenega smisla. In včasih jih mučijo brezsmiselne negotovosti.

Ljubosumnost je čudna stvar – išče vzroke, in znake tam, kjer jih ni, ne glede na spol.

Poglejmo katere stvari ga delajo ljubosumne.

Prijatelji

Medtem ko so nekateri ljubosumni na čas, ki ga preživite s prijatelji že od samega začetka razmerja, se pri drugih to ljubosumje lahko pojavi šele kasneje. Seveda se najdejo tudi moški, ki jih takšno druženje sploh ne moti, a nekatere raziskave so pokazale, da so partnerji res včasih ljubosumni na ljudi, s katerimi preživite veliko časa.

via GIPHY

Sodelavci

Ta vrsta ljubosumja se najpogosteje pojavi zaradi nepoznavanja ljudi, s katerimi delate, zato jih pogosto dojemajo kot nevidno grožnjo.

Čas, ki ga preživite v telovadnici

Zanj je to kraj, kjer se po dvorani sprehajajo mišičasti Apoloni in te, namesto da bi telovadili, osvajajo. Če imate tudi osebnega trenerja, bi lahko bilo partnerjevo ljubosumje še bolj izrazito. Vendar ga, namesto da bi opustili telovadbo, prepričajte, naj se vam pridruži v telovadnici.

via GIPHY

Socialna omrežja

Še posebej, če jim posvetite veliko časa. Motijo ​​ga lahko tudi nočna sporočila ali klici, pa četudi vas pokliče samo sodelavka, da vam sporoči, da jutri ne bo prišla v službo, ali najboljša prijateljica, da vam pove, kaj se ji je pravkar zgodilo.

Vaš hobi

Če ste popolnoma predani svojemu hobiju in uživate vsak prosti trenutek, bi lahko vaš partner pokazal znake ljubosumja, saj bo verjetno imel občutek, da vam te dejavnosti kradejo njegov čas z vami.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.