fbpx

Ali bo vaš zakon trajal, lahko izveste že iz poročnih fotografij

Foto: envato

Načrtovanje poroke zna biti zelo naporno, seznam stvari pred njo pa so neskončne. Vsak par si bo poročni dan zapomnil, kot enega svojih najlepših v življenju in prav lepe fotografije so tiste, ki bodo ostale kot večen spomin. Poročni fotografi s svojimi strankami preživijo veliko časa in opazijo marsikaj, tudi tisto, kar drugim pogosto ostane skrito.

Na podlagi svojih opažanj ter izkušenj fotografi na porokah zlahka ločujejo pare, ki jim je namenjeno dolgo skupno življenje od tistih, ki se jim to ravno ne obeta. V prispevku vam razkrivamo, kaj so lahko tisti faktorji, ki kažejo, da zakon ne bo uspel.

Smeh

Smeh je ključ do uspešnega odnosa in zakona. Če se par med fotografiranjem veliko smeji, pomeni, da sta si naklonjena in to kaže, da uživata drug ob drugem. Smeh in sproščenost sta namreč izjemno pomembna za dober odnos, šale, ki si jih pripovedujeta med seboj, pa je tisto, kar življenje naredi zabavno. Par, ki se zna smejati skupaj, ostane skupaj.

Poročni fotografi s svojimi strankami preživijo veliko časa in opazijo marsikaj, tudi tisto, kar drugim pogosto ostane skrito.
Foto: Vadim Paripa /Unsplash

Očesni stik

Dober pokazatelja uspešnega odnosa je tudi očesni stik in veliko fizičnih dotikov, na primer držanje za roke, tudi ko se ne gledata. Fotografi naletijo tudi na pare, ki se med fotografiranjem prepirajo ali celo ponižujejo drug drugega. V takšnih primerih se njuno razmerje verjetno ne bo dobro končalo.

Brez zanimanja

Ko eden od partnerjev ne sodeluje in je nezainteresiran do poročne fotografije je to znak slabega razmerja. Ker je poroka edinstven in enkraten dogodek v življenju je pomembno, da v tem procesu oba sodelujeta, brez sarkastičnih pripomb in slabe energije.

Spodbujanje

Če se med fotografiranjem nekdo od partnerjev ne počuti samozavestno je pomembno, da se med seboj podpirata in le te še dodatno ne znižujeta. Spodbujanje v zvezi je pomembna, saj je potencial za srečno zvezo.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.