fbpx

Apple iPad

Apple je najbrž edina znamka v svetu zabavne elektronike, ki ji uspe s skoraj vsakim izdelkom pritegniti neskončno veliko pozornosti. Tokrat je (bil) na vrsti iPad. Dolgo pričakovana govorica je »meso«  postala in v trenutku razklala javno mnenje na dva pol kot Krpan Brdavsu…no, saj vemo. Prva polovica hvali ...

Apple je najbrž edina znamka v svetu zabavne elektronike, ki ji uspe s skoraj vsakim izdelkom pritegniti neskončno veliko pozornosti. Tokrat je (bil) na vrsti iPad. Dolgo pričakovana govorica je »meso«  postala in v trenutku razklala javno mnenje na dva pol kot Krpan Brdavsu…no, saj vemo. Prva polovica hvali njegovo vsesplošno povezljivost v svet (Wi-Fi + 3G, Bluetooth 2.1 + EDR, UMTS/HSDPA in GSM/EDGE – vendar brez možnosti telefoniranja), od 16 do 64 GB vgrajenega spomina, 10 urno uporabno delovanje baterije (do mesec dni v stanju pripravljenosti), da je zraven vsega tudi e-bralnik, pa spletni brsklanik in organizator opravil, predvajalnik glasbe (iPod) in filmov, ki ima enkraten  9.7” LED zaslon na dotik … Druga stran meni, da ta zaslon ni nič novega in enkratnega, da je odsotnost večopravilnosti in podpore flash aplikacijam popolna brca v temo, da manjka vgrajena spletna kamera … A pristašev Applove uporabnosti in gibkega oblikovanja takšne malenkosti najbrž ne bodo odvrnile. Ali pač?

Cena: ca. 500,00 evrov za vstopni model, na voljo na www.apple.com/ipad

Prejšnje
Epson Stylus

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.