fbpx

16 trikov s katerimi nas trgovci “prisilijo”, da zapravimo (pre)več

Trgovci so namazani z vsemi "žavbami" in imajo psihologijo potrošnika v mezincu. Če so bili mojstri zapeljevanja že v času pred krizo, pa jih je ta prisilila, da so za lastno preživetje veščino izpilili do perfekcije. Z domiselnimi in pretkanimi zvijačami pa tudi precej umazanimi triki nas tako lovijo na svoje trnke v kalni vodi kapitalizma. In ne delajmo si utvar, v trgovinah stvari niso razporejene po naključju, ker naključij v trgovinah ni. Boste videli.

الاول zvijača na nas preži že zunaj trgovine. Bleščeči napisi in drugo oglaševalsko ‘okrasje’ kot Sirene vabijo potrošnika v svoje nedrje. In ja, v trgovino greste morda zaradi ene ali dveh stvari. A ljudje med policami nismo tako disciplinirani, kot bi si morda želeli, kar trgovci še predobro vedo.

Kdo bo prej popustil? Vi ali datum do katerega popust traja?
Kdo bo prej popustil? Vi ali datum do katerega popust traja?

اقرأ أكثر: جوجل: 30 حيلة للاستخدام الفعال لجوجل 

Nakupovalni voziček je bil tako naravnost briljanten izum in seveda ‘zapakiran’ na način, da izpade kot pridobitev za kupca, ko pa je v resnici voda na mlin trgovcem. Koliko bi namreč sicer odnesli, če bi morali stvari prenašati v rokah? Gotovo bi bili pri nakupovanju bolj preudarni. Da tega, kako se je voziček v zadnjih desetletjih ‘zapustil’ oz. zredil, sploh ne omenjam.
Sedaj pa poglejte, če ste se tudi sami že ujeli v katero izmed naslednjih 16 trgovskih ‘zank’.

معكم منذ 2004

من سنة 2004 نحن نبحث في الاتجاهات الحضرية ونبلغ مجتمع المتابعين لدينا يوميًا بأحدث ما في نمط الحياة والسفر والأناقة والمنتجات التي تلهم بشغف. اعتبارًا من عام 2023 ، نقدم محتوى باللغات العالمية الرئيسية.