Kdaj ste nazadnje videli, da bi znameniti londonski Big Ben nosil zimski plašč? Predstavljamo vam edinstveno marketinško potezo športnega trgovca JD Sports, ki je Big Ben "oblekel" v jakno The North Face.
V svetu, kjer se meje med realnostjo in virtualnim svetom vse bolj brišejo, nas je športni trgovec JD Sports presenetil z neobičajno, a inovativno marketinško potezo. Big Ben, eden izmed najbolj prepoznavnih londonskih simbolov, je postal “novi obraz” blagovne znamke The North Face. V drzni potezi, ki združuje umetnost in marketing, je bil ta zgodovinski stolp “oblečen” v Nuptse jakno iz leta 1996, da bi ostal topel skozi zimo.
Seveda, kot ste morda že uganili, 94-metrski stolp v resnici ni oblečen v ogromno puhovko. Gre za ustvarjanje računalniške grafike s strani JD Sports, ki je le zadnji v vrsti blagovnih znamk, ki so uporabile računalniško ustvarjene čudeže, da bi svoje izdelke naredile večje od življenja. Podobne akcije smo že videli pri Maybelline z ogromno maskaro na avtobusih in vlakih ter pri L’Oréal Paris z aktivacijo, ki je vključevala ogromno šminko, ki je “slikala” mesto rdeče.
Had to get em right pic.twitter.com/Dy4XUAbvpC
— TIME IS DUE ⏳ (@justkoolie) November 10, 2023
Prisotnost The North Face v hladnejših mesecih je nedvomna, in zdaj se je celo londonski uradni stolp “oglasil” (namig) za dodatno potrditev. Ta ustvarjalni podvig ne samo da poudarja inovativnost in ustvarjalnost blagovne znamke The North Face, ampak tudi raziskuje nove meje v oglaševanju in umetnosti. Marketinška akcija, ki združuje ikonični londonski simbol z moderno tehnologijo in modno zavestjo, dokazuje, kako lahko kreativnost preseže tradicionalne meje in ustvari nekaj resnično osupljivega.