BMW Alpina XB7 združuje prednosti prostornega in luksuznega športnega vozila z vrhunsko vozno dinamiko, neprimerljivo okretnostjo ter najsodobnejšim in visokozmogljivim pogonskim sklopom.
Alpina in BMW sta tako testno prepletena, da je Alpinin razvoj vključen v proizvodne linije BMW-ja. To pomeni, da jih je nemška vlada imenovala za proizvajalca avtomobilob, ne zgolj za “predelovalca”.
Zadnje sodelovanje Alpine in BWM-ja je BMW Alpina XB7, visokozmogljiva različica največjega BMW-jevega SUV-ja. 4,4-litrski twin-turbo osemvaljnik zmore 621 KM in 800 Nm navora, kar v praksi pomeni, da od 0 do 100 km/h pospeši v impresivnih 4,2 sekundah, najvišja hitrost, ki jo doseže, pa je 290 km/h.
Pri Alpini so pod drobnogled vzeli tudi osemstopenjski avtomatski menjalnik, kjer so se posvetili predvsem točkam in načinu prestavljanja, ki je v načinih Sport in Sport+ optimiziran še za hitrejše in bolj dinamično prestavljanje. Omeniti še velja, da so na zadnjo os namestili nov elektronsko nadzorovan diferencial z delno zaporo, ki naj bi poskrbela še za več trakcije med dinamično vožnjo. Prilagojeno je tudi delovanje štirikolesnega pogona xDrive AWD, ki odslej v vseh pogojih ponuja še več oprijema.
Zunanjost odlikuje subtilen Alpinin logotip, nov je izpušni sistem iz nerjavečega jekla, globlji je zadnji difuzor, kupci pa dobilo 21-palčna platišča (opcijsko tudi 23-palčna). V notranjosti prevladuje usnje, poleg tega pa je na voljo praktično vsa možna oprema. Pika na i je Alpinina konfiguracija grafike na 12,3-palčnem digitalnem kokpitu in informacijskem zaslonu. Cena za evropski trg še ni znana, na ameriškem pa bodo morali za SUV BMW Alpina XB7 odšteti 142.295 dolarjev.
Galerija: BMW Alpina XB7 SUV
Več informacij:
alpina-automobiles.com