V 80. letih prejšnjega stoletja smo spoznali prvega navitega karavana M3 E30. Nato pa je bilo potrebno čakati kar 36 let, da je navdušence nad karavani ponovno presenetil poseben karavanski BMW. BMW M3 Touring prinaša ogromno moči in rekord med karavani na progi Nürburgring Nordschleife.
Novi BMW M3 Touring je še pred uradno predstavitvijo dvignil veliko prahu. S časom 7 minut in 35,060 sekund je bil za skoraj 10 sekund hitrejši od prejšnjega lastnika rekorda na progi Nürburgring Nordschleife. Najhitrejšega serijskega karavana ta hip, poganja 3,0-litrski vrstni 6-valjnik, ki ima 510 konjskih moči. V primeru karavanske različice M3 je na voljo zgolj Comeptition nivo opreme, ki že serijsko premore štirikolesni pogon xDrive in samodejni 8-stopenjski menjalnik M Steptronic.
BMW M3 Touring potrebuje za pospeševanje od 0 do 100 km/h 3,6 sekunde, njegova najvišja hitrost pa znaša 280 km/h, v kolikor se odločite za opcijski paket M Driver Package. Če le tega ne izberete, bo imel športni karavan elektronsko omejeno hitrost pri 250 km/h. V obeh primerih ste lahko prepričani, da boste lahko trgovinski nakup, presneto hitro pripeljali do doma. BMW M3 Touring ni zgolj karavanska serija 3, saj je bilo zaradi specifik pogonskega sklopa avtomobil potrebno nekoliko dodelati. Posledično je za 8,3 centimetre daljši in za 7,6 centimetrov širši. V primerjavi z limuzinsko različico M3, je karavan za dobrih 90 kilogramov težji, ima pa na voljo od 500 do 1.510 litrov prtljažnega prostora.
Tudi notranjost BMW M3 Touring nekoliko preseneča. Na voljo imamo namreč najnovejši operacijski sistem različice 8 z velikim ukrivljenim zaslonom, ki ga sestavljata 12,3-palčni voznikov informacijski center in 14,9-palčni info-telematski sistem. Preko info-telematskega sistema lahko dostopate do različnih voznih načinov, med njimi tudi funkcijo ʺdriftanjaʺ in v kolikor se naveličate štirikolesnega oprijema, imate na voljo izbiro pogona na zadnji kolesni par.
Ostale karakteristike so več ali manj enake kot pri limuzinski različici M3. Spredaj imamo 19-palčna platišča, zadaj pa 20-palčna. Podvozje je dovolj dobro nastavljeno, da dopušča obilico zabave in obenem ostaja prijazen za običajno vsakodnevno uporabo. Kljub nekoliko večji ʺzadnjiciʺ ostaja razporeditev teže pri razmerju 50:50. Na voljo je kopica vizualnih nadgradenj in velika izbira barv, a katero koli boste že izbrali, bo streha v vsakem primeru obarvana črno. BMW M3 Touring bo za naročilo na voljo v mesecu septembru in za najhitrejše naročnike dobavljivo v mesecu decembru. Za najhitrejšega karavana bo potrebno odšteti okoli 100.000 evrov.