Če bi bili slogani iskreni …

Če bi bili slogani iskreni ...

Ste se kdaj spraševali, kaj bi sporočali slogani priznanih blagovnih znamk, če bi bili ti zares iskreni in ne bi sadili rožic? Potem boste v tem prispevku zagotovo prišli na svoj račun.

Za številne slogane je značilno, da zavajajo. Podjetja za blagovnimi znamkami pač poskušajo potencialne kupce prepričati po najboljših močeh, zato obljubljajo marsikaj. Včasih tudi preveč. Tako kot filmski napovedniki, ki ne prikazujejo realne slike.

PREBERITE ŠE: Iskreni napovednik za Pokemon GO

Po vsej verjetnosti ponaredek.
Po vsej verjetnosti ponaredek.

Grafični oblikovalec Clif Dickens se je v slogu iskrenih napovednikov lotil sloganov priznanih blagovnih znamk in povedal to, kar bi ti na podlagi svojih izdelkov oz. storitev v resnici morali, če bi bili iskreni.

Galerija – če bi bili slogani iskreni …

Dodatne Informacije

Več fotografij:
honestslogans.com

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Kdor ima to krvno skupino, ima posebno moč