happy-socks-kolaž
Utrip mesta · moda

Provokacija je eno tistih orodij oglaševalcev, ki vselej pritegne pozornost. Če k njej dodamo še kanček seksipila je lahko tudi oglaševalska akcija za srečne nogavice nekaj zares posebnega. Se strinjaš?

Švedska blagovna znamka Happy Socks že od nekdaj v svoje oglaševanje vključuje posebne in kreativne metode vzbujanja pozornosti. V tokratni kampaniji pa so k sodelovanju povabili znanega fotografa Davida Lachapelle, ki je za njih ustvari praznično oglaševalsko akcijo.

David je svoje fotografsko znanje pilil pri ikoni modne fotografije & ekstravagance Terry-ju Richardson-u. Seveda je tudi pri tej kampaniji ostal zvest svojemu slogu, ki stavi na barvitost in provokacijo.

Mu je uspelo?! Preverite v priloženi foto galeriji! 

Foto: David Lachapelle za “Srečne nogavice” - Happy Socks Odpri galerijo
Happy Socks je start-up dveh prijateljev iz Stockholma. Njuna želja je bila ustvariti modni trend iz relativno nekreativnega modnega kosa – nogavic. Ob uporabi odličnega marketinga in seveda visokih standardov materialov, kot tudi designa jih lahko imenujemo kralja nogavic.

Louis-Vuitton-29-Vogue-30oct13-David-Sims_b_1080x720 David Bowie je zvezda nove Vuittonove kampanije Untitled-1 Peresno lahka jesen Untitled-1 Zimska garderoba Massimo Dutti ti sento milano Ti sento Milano – nakit za samozavestne ženske · · ·