fbpx

Den nye Twingo ZE vil være din billet til en verden af urban mobilitetselektrificering

Bliver du fristet af en elbil? Ville en elbil være et ideelt valg til en anden bil derhjemme? Så bliver den nye Twingo ZE et køretøj, du ikke skal tænke for meget på. Dens pris vil være mere end favorabel. Ifølge uofficielle oplysninger starter elektrificeringen allerede ved en pris på 10.000 euro. Hvilket er fantastisk!

Renault zadnja leta zares pospešeno vlaga v elektrifikacijo in pridno prijavlja množico patentov. Skupina ima tako električna ZOE og Nissan Leaf. Avtomobila, ki v svojih segmentih močno vodita in na nek način odpirata trg. A trg potrebuje vstopno električno vozilo, ki lahko spremeni marsikaj in to zna Renault storiti prav z električnim Twingom! Predvsem zaradi cene, ki se zna za vstopni model vrteti okoli 10.000 euro. S tem pa bo Twingo daleč najcenejši elbil na trgu.

Twingo kot ga poznamo. Kljub letom, še vedno primerno sodoben in drugačen!
Twingo kot ga poznamo. Kljub letom, še vedno primerno sodoben in drugačen!

Twingo bo skromnejši od večine drugih električnih vozil na slovenskem trgu. A je potrebno upoštevati, da jih večina stane vsaj dvakrat več kot Twingo, tudi ko vračunamo spodbude. Električnega Twinga tako poganja motor z 81 KM in 160 Nm navora, kar je za ta avtomobil več kot dovolj. Pospešek do 100 km/h traja solidnih 11,2 sekund, a avto ima ekstra dobre pospeške do 50 km/h, ki jih doseže v 4,2 sekunder. Super za mestne nizke štarte. Najvišja hitrost je omejena na 135 km/h, kar je za mestne obvoznice več kot dovolj! Baterija ima dokaj majhno kapaciteto, 22 kWh, kar zadostuje za doseg tega malčka (po cilklu WLTP-U) do nekje 190 km. Akumulatorja ni mogoče napolniti na hitrih polnilnicah enosmernega toka, ampak le na hitrih polnilnicah izmeničnega toka, vendar je to tudi glede na majhno zmogljivost dovolj. Na tako hitrem polnilniku se bo namreč baterija z 22 kWh napolnila v samo 63 minutah. V eni uri torej od nič to 100 odstotkov.

V notranjost mnogo izboljšav. Ta avto nikoli ni bil dolgočasen!
V notranjost mnogo izboljšav. Ta avto nikoli ni bil dolgočasen!

Nivoji opreme so v znani Renaultovi shemi paketov. Najosnovnejši, torej tisti za okoli 10.000 euro, nima klimatske naprave. Neuradno naj bi najbogatejša oprema Intense stala okoli 15.000 evrov, če odštejemo eko subvencijo. Kar je za lepo opremljen elbil dobra, kaj dobra, odlična cena. Uradnih informacij iz strani slovenskega Renaulta še ni, a naj bi se prodaja kmalu začela. Aja, ta elektrificiranec prihaja iz Novega mesta, na kar moramo biti še posebej ponosni!

Mere information

Mere information:
renault.si

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.