fbpx

Pagani Imola: en bil, der er "rent skør" selv efter Pagani-standarder

Pagani Imola

Paganis seneste afledte af Zonda-hyperbilen hedder Imola. Navnet kommer naturligvis fra en af de mest kendte italienske racerbaner, hvor den seneste Pagani kørte mere end 16.000 kilometer under test.

Pagani Imola se v veliki meri nanaša na model Huayra, s kateri si deli večino aerodinamičnih dodatkov in inženirskih rešitev. Tudi v primeru Imole so pogon priskrbeli pri Mercedesu. Njihov 6,0 liter V 12 cylinder priskrbi kar 827 konjskih moči in ogromnih 1.100 Nm navora. Če k temu dodamo še popolnoma novo aktivno vzmetenje, elektronsko nadzorovane zapore diferencialov in celoten prenos moči na zadnji kolesni par, bomo potrebovali še posebne pnevmatike Pirelli Trofeo R in naravnost nore aerodinamične dodatke, ki bodo poskrbeli, da bo avtomobil ostal “prilepljen” na asfalt. Pri Imoli so šli celo tako daleč, da je nanos barve za kar 4,9 kilograme lažji od nanosa barve na kateremkoli drugem avtomobilu, ki prihaja iz tovarne Pagani.

Kot je že v navadi pri omejenih serijah avtomobilov, je tudi vseh 5 Pagani Imol že razprodanih. In to kljub visoki ceni, ki znaša nič manj kot 5 millioner euro. Pagani Imola bo sicer predstavljen tudi na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi.

Galerija: Pagani Imola

Mere information

Mere information:
pagani.com

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.