fbpx

Druge lahko zavajate, a vaše podzavesti nikoli: Freudov test razkriva, kakšna oseba ste!

Moč uma je res neverjetna - mnogim uspe prepričati sebe in druge v nekaj, kar v resnici sploh ni res.

Če želite bolje spoznati sebe in dobiti objektivno oceno svojih stališč, naredite zanimiv test. Zasnoval ga je Sigmund Freud, oče psihoanalize, sestavljen pa je iz več vprašanj, na katera je treba odgovoriti.

Pomembno je, da rezultate ne gledate vnaprej in da dajete iskrene odgovore. Brez veliko razmišljanja, odgovorite tisto, kar vam najprej pade na misel.

Vprašanja

1. Gledate v morje. Vaš prvi občutek? Lahko zaprete oči.
2. Hodite po gozdu in gledate pod noge. Kaj občutite?
3. Gledate let galebov. Kaj občutite?
4. Zagledate čredo konj. Kaj čutite? Ne razmišljajte predolgo.
5. V puščavi zagledate zid z majhno odprtino, za katerim je oaza. V tem primeru so potrebna vaša dejstva, ne misli – napišite, kaj boste naredili.
6. Spet puščava. Utrujeni ste od dolge poti. Zagledate posodo z vodo. Kaj naredite?
7. Izgubljeni ste v gozdu. Stemnilo se je. Zagledate hišo z osvetljenim oknom. Kaj naredite?
8. V megli ste. Kaj boste naredili, kakšen občutek imate?

Rezultati

Vsako vprašanje se je nanašalo na določen segment vašega življenja. Vaš odgovor (dejanje, ki ste ga storili ali občutek, ki se je prvič pojavil kot povezava) je odgovor na to, kakšni ste, ko gre za pomembna življenjska področja.

1. Vaš odnos do življenja, čustva, občutki.
2. Kako se počutite v svoji družini.
3. Vaš odnos do žensk.
4. Vaš odnos do moških.
5. Vaša osnovna življenjska strategija, cilj, kako rešujete svoje težave.
6. Vaše spolno življenje, izbira partnerja.
7. Vaša pripravljenost za zakon.
8. Vaš odnos do smrti.

Seveda se vam ni treba strinjati z rezultati. Vendar si zapomnite: vi lahko slepite sami sebe, kolikor hočete, morda lahko slepite tudi druge … a NIKOLI ne boste mogli preslepiti svoje podzavesti.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.