fbpx

Apple iPad

Apple is probably the only brand in the world of consumer electronics that manages to attract an infinite amount of attention with almost every product. This time it was (was) the iPad's turn. The long-awaited rumor became "meat" and instantly split public opinion in half like Krpan Brdavsu...well, we know. The first half praises…

Apple je najbrž edina znamka v svetu zabavne elektronike, ki ji uspe s skoraj vsakim izdelkom pritegniti neskončno veliko pozornosti. Tokrat je (bil) na vrsti iPad. Dolgo pričakovana govorica je »meso«  postala in v trenutku razklala javno mnenje na dva pol kot Krpan Brdavsu…no, saj vemo. Prva polovica hvali njegovo vsesplošno povezljivost v svet (Wi-Fi + 3G, Bluetooth 2.1 + EDR, UMTS/HSDPA in GSM/EDGE – vendar brez možnosti telefoniranja), od 16 do 64 GB vgrajenega spomina, 10 urno uporabno delovanje baterije (do mesec dni v stanju pripravljenosti), da je zraven vsega tudi e-bralnik, pa spletni brsklanik in organizator opravil, predvajalnik glasbe (iPod) in filmov, ki ima enkraten  9.7” LED zaslon na dotik … Druga stran meni, da ta zaslon ni nič novega in enkratnega, da je odsotnost večopravilnosti in podpore flash aplikacijam popolna brca v temo, da manjka vgrajena spletna kamera … A pristašev Applove uporabnosti in gibkega oblikovanja takšne malenkosti najbrž ne bodo odvrnile. Ali pač?

Cena: ca. 500,00 evrov za vstopni model, na voljo na www.apple.com/ipad

Previous
Epson Stylus

With you since 2004

From 2004 we research urban trends and inform our community of followers daily about the latest in lifestyle, travel, style and products that inspire with passion. From 2023, we offer content in major global languages.