fbpx

Technology will (may) raise the dead

Death has been an integral part of our lives since birth, but we still have a hard time getting used to the thought of it. In our culture we fear it, sometimes it is taboo, in others it is viewed completely differently. For years, man has been trying to extend his life, to allow himself better quality late years, sometimes he even tries to outwit nature, but for now, we all, without exception, have an expiration date. But what if modern technology could summon the dead from eternal sleep?

Muhammad Ahmad, profesor na računalniškem oddelku univerze v Washingtonu (Tacoma/ZDA), je leta 2013 izgubil očeta. Pravi, da njegovo življenje po tem nikoli več ni bilo isto. Kmalu po očetovi smrti je začel projekt The Mushtaq Ahmad Mirza, ki ga je poimenoval po očetu in sloni na odkrivanju in razvijanju tehnologije, ki bo mrtve s pomočjo simulacije pripeljala nazaj v naša življenja. Z vso podatkovno bazo in pametnimi napravami, pravi Ahmad, lahko o človeku zberemo in preberemo več kot dovolj podatkov in ga lahko tako dobro preučimo, da bi zlahka vedeli, kako bi se ta človek v prostoru vedel, kako bi hodil, kam bi šel v določenem trenutku in tako naprej. Vse, kar potrebujemo, je njegovo oziroma njeno telo. Toda telo je mrtvo, kajne?

Bo tehnologija kmalu res obudila mrtve?
Bo tehnologija kmalu res obudila mrtve?

S tehnologijami in orodji, kot so strojno učenje, procesiranje naravnega jezika, interakcija človek-računalnik, The Turing Test ter nazadnje virtual reality, so dobre možnosti, da pridemo do simulirane različice naših ljubljenih, ki jih ni več med nami.

V pomoč nam bo tudi navidezna resničnost.
V pomoč nam bo tudi navidezna resničnost.

Seveda se pri tem poraja mnogo vprašanj o posledicah. Kako bi to spremenilo naša življenja in odnose? Bi nam bilo enako mar za žive ljudi ali bi vse skupaj doživljali bolj samoumevno? Je morda bolje pustiti žalosti, da je del naših življenj, in dovoliti naravi svojo pot?

Info Box

More information:
mushtaqahmadmirza.com

With you since 2004

From 2004 we research urban trends and inform our community of followers daily about the latest in lifestyle, travel, style and products that inspire with passion. From 2023, we offer content in major global languages.