Lionel Messi y Kobe Bryant son feroces competidores en sus campos, pero encontraron la manera de competir entre sí. Después de una campaña publicitaria muy exitosa el año pasado para Turkish Airlines, que alcanzó más de 100 millones de visitas, pensaron en cómo volver al juego de los más buscados en Internet. Y se les ocurrió la idea de incluir la palabra más buscada del año anterior: "selfie" o "autorretrato con el móvil".
Tako je nastala zabavna oglasna kampanja, ki prikazuje kako Messi in Bryant na različnih lokacijah sveta slikata sebe, ter te slike drug drugemu pošiljata. Seveda so vključene destinacija kamor leti družba Turkish Airlines. Slogan kampanje je »razširi svoj svet« in tako lahko spremljamo Messija z luštno opico na Tajskem, pred katedralo v Moskvi in potapljanjem na Maldivih, a Bryant odgovarja iz Kitajskega zidu, zasleduje morskega psa v južni Afriki in se spoprijatelji z levom.
Naj vas spomnimo, da sta zvezdnika v prejšnjem oglasu na letalu izvajala vse mogoče trike, da bi izpadla najbolj »kul« pred otrokom na letalu. Na koncu zmaga stevardesa , ki otroku ponudi sladoled. Takšne zabavne oglasne kampanje so vedno dobrodošle in upamo, da se bodo dogodivščine nogometnega virtuoza Lionel Messija in NBA All-Star prvaka Kobe Bryanta nadaljevala tudi naslednje leto.