Nekoč je bil Dino, ki ga marsikdo ne smatra za pravega Ferrarija, zaradi njegovega 6-valjnega motorja. Zdaj je dobil ″naslednika″, ki bo kljub ″le″ 6-valjniku, povsem upraviči ime znamke Ferrari. Spoznajte Ferrari 296 GTB, priključnega hibrida s kar 818 konjskimi močmi.
O novem Ferrariju 296 GTB, nam že veliko pove njegovo ime. Številka 296 se navezuje na prostornino motorja, 2,992-litra, in število valjev- 6. Kratica GTB predstavlja akronim za Gran Turismo Berlinetta. Tako za prvi 6-valjni Ferrarijev avtomobil, ki nosi logotip črnega vranca, saj je imel njegov ″duhovni″ predhodnik oznako Dino.
Z 218 konjskimi močmi na liter motorne prostornine, so po navedbah Ferrarija, podrli svetovni rekord, če upoštevamo zgolj produkcijske avtomobile. Bencinski motor ima 654 konjskih moči, s pomočjo elektromotorja pa naraste moč na 610 kW (818 konjskih moči) in 740 Nm navora. Zavoljo elektromotorja s 122 kW moči (164 konjskih moči) se najnovejši italijanski lepotev požene od 0 do 100 km/h v vsega 2,9 sekundah. Po 7,3 sekundah pospeševanja, bo ″kazalec″ za hitrost že kazal 200 km/h. Najvišja hitrost znaša 330 km/h.
Baterija s kapaciteto 7,45 kWh ima dovolj energije za do 25 kilometrov električnega dosega. V kolikor bi se odločili za paket Asseto Fiorano, ki med drugim vsebuje veliko delov narajenih iz karbonskih vlaken, znaša teža hibida le 1.470 kilogramov. V primerjavi s Ferrarijem F8 Tributo, je težji za zgolj 35 kilogramov. Ne samo tehnološko, novinec je tudi prava paša za oči in si tudi s tega vidika, povsem zasluži ime Ferrari.