Minila so le tri leta, odkar je Ferrari zamenjal model California T z modelom Portofino. In že je pri Ferrariju čas za konkreten kirurški poseg pod pločevino in nekaj bistvenih sprememb.
Glavna “tehnološka” novost modela Ferrari Portofino M je na novo razvit osemstopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko. Slednji ima za 20 odstotkov manjši modul sklopke in za 35 odstotkov večji navor kot menjalnik, ki ga nadomešča.
Čeprav je Portofino v “italijanskem hlevu” označen kot “vstopni” model, je Portofino M glede zmogljivosti še vedno čisto pravi Ferrari. Potrebuje le 3,45 sekunde, da se z mesta požene do 100 km/h in pod desetimi sekundami (v 9,8 sekunde) doseže znamko 200 km/h. Pospeševanje pa lahko nadaljuje tja do 320 km/h. Z novim menjalnikom je namreč za kanček hitrejši od predhodnika.
Portofino je prvi Ferrari, ki je bil kdaj razkrit izključno na spletu. V osnovi ima “pomlajeni” model Portofino M nekaj vizualnih sprememb, s katerimi je kabriolet s trdo streho dobil agresivnejši videz. V notranjosti je “številčnica” Manettino s petimi položaji, vključno z novim dirkaškim načinom, ki se osredotoča predvsem na povečanje užitka v vožnji in zabavo za volanom. Za izboljšanje narave GT avtomobila Ferrari ponuja nove možnosti dodatkov, kot so prezračevanimi in ogrevanimi sedeži ter različni napredni sistemi za pomoč vozniku (ADAS).
Portofinu M bo do konca leta sledil še en svetovni prvenec, kot ga obljublja Ferrari. Identiteta modela ni razkrita, lahko pa gre za razširjeno različico avtomobila 812 Superfast, glede na to, da smo pred kratkim videli veliko vohunskih posnetkov s testiranjem prototipov. Bomo od Ferrarija slišali še pred koncem leta?