Ja todella, et voi edes olla yllättynyt, että jokin tällainen lipsahti pois tutkastasi. Aspark Owl on edelleen vain tutkimus- ja kehitystyön tulos, koska meillä ei vielä ole varsinaista tieversiota. Toistaiseksi emme edes tiedä kuinka paljon hevosvoimaa ajaa tätä sanoinkuvaamattoman kauniisti suunniteltua ihmettä.
Kar zagotovo vemo, je to, da Aspark Owla sestavlja superlahko ogrodje alkaen alumiini ja hiilikuitu. Celo platišča so narejena iz magnesium, da bi še dodatno zmanjšali vsak gram odvečne teže. Do zdaj je bila izdelava superšportnega avtomobila obsežen in skoraj nerešljiv projekt. S pohodom elektromotorjev in močnejših baterijskih sklopov pa je tudi izdelava superšportnika postala bolj dosegljiv cilj, saj se je v večini primerov zataknilo prav pri ustreznem pogonu. Hitrost od 0 do 100 km/h naj bi “Sova” dosegla v manj kot 2 sekundah, pri čemer že govorimo o zmožnostih, ki so boljše kot pri superšportnem Rimac Concept One.
Kaj bo še nastalo iz Aspark Owla bo še zanimivo videti. Zunanja podoba da vedeti, da gre za resno zverino, a kako resno, bo treba še malce počakati.
LUE LISÄÄ: SUPERŠPORTNIK KODE 0, ŠE ENA MOJSTROVINA KENA OKUYAME
Galerija slik: Aspark Owl
Lisää tietoa:
aspark.co.jp