fbpx

Tuhatvuotisen sukupolven jälkeen perustajat ovat täällä!

Po milenijcih so tukaj founderji!

Generation X:n ja Millennialsin jälkeen perustajat ovat täällä. Yritykset ja organisaatiot ovat viime vuosina etsineet oikeaa nimeä milleniaalit korvanneelle vauvasukupolvelle. Monien epäonnistuneiden yritysten jälkeen (The New York Times halusi kutsua heitä Z-sukupolveksi, Applella he hurrasivat termistä "iGen", ja tiedotusvälineissä saatoimme nähdä myös nimen "Plurals"), MTV:ssä he lopulta löysivät termin, joka "sai kiinni". Tässä perustajat!

Founderji so novi milenijci! Če si večinoma na Snapchatu, nimaš prav nobene nostalgične povezave z 90-imi in se ti zdi Facebook popolnoma pasé, si po vsej verjetnosti pripadnik nove generacije founderjev oziroma ustanoviteljev.

Milenijska generacija oziroma na kratko milenijci so mladostniki, rojeni po letu 1982. Njihove ključne značilnosti so, da so tehnicistično izredno podkovani in doumljivi, obvladajo delo z računalniki in ostalimi tehnološkimi pripomočki, zmožni so procesiranja ogromne količine medijskih sporočil, navajeni so na spolnost in nasilje, so zelo izobraženi in vzgojeni tako, da nekaj naredijo oziroma dosežejo. Po tako razgledani in uspešni generaciji pa prihaja nova, še bolj doumljiva in napredna generacija, ki so ji mediji končno našli pravo ime.

Po milenijcih so tukaj founderji!
Po milenijcih so tukaj founderji!

Po neuspelih poskusih (The New York Times jih je želel poimenovati generacija Z, pri Applu so navijali za termin “iGen”, v medijih pa smo lahko zasledili tudi poimenovanje “Plurals”) so pri MTV-ju končno našli termin, ki se je “prijel”. No, ne ravno našli, saj so “zastareli” milenijci končno ugotovili najboljši način, kako poiskati pravi termin – odločili so se o tem povprašati kar njih, otroke. Marca 2015 so tako izprašali več kot tisoč otrok, ki so se v večini odločili za grandiozno poimenovanje ustanovitelji (“founders”). Ustanovitelji so otroci, rojeni po letu 2000, odrasli, obkroženi z družbenimi omrežji, zaradi česar gre za pogumne posameznike, ki jih ni strah medijske in ostale pozornosti. Od tu tudi vedno več zvezd YouTuba in Snapchata. Prav tako gre za generacijo, ki ima realistična pričakovanja v zvezi s prihodnostjo. Medtem ko milenijci verjamejo, da je vse v njihovem dosegu, so ustanovitelji odrasli v pohabljeni ekonomiji, v kateri so se njihovi starši močno borili za preživetje. Recesija jih je vsekakor opremila z znanjem, da se tveganje vedno ne izplača.

LUE LISÄÄ: Ihmeellinen ja tehokas lääke vilustumisen hoitoon

In zdaj, ko smo končno našli ime za ustanovitelje, je prezgodaj, da označimo tiste, ki jih ta trenutek poimenujejo po Instagramovih filtrih, za instaboomerje? 😉

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.