Porsche on alle kaksi vuotta nykyisen 911:n lanseerauksesta, vain, että, kuten tavallista, se tarjottiin myös GTS-versiossa. Tämä tarkoittaa carrera S:n päivitystä sekä muotoilun että tehon osalta, ja runsaalla 12 tuhannella lisää se tuo pöytään 30 hv, tehokkaamman ajomekaniikan ja joitain design-lisävarusteita, jotka tekevät 911:stä vieläkin suuremman urheilullisen kohteen. himoita.
Brändi gran turismo sport jälkeen boxsterju, caymanu, panameri in cayennu sedaj ponovno šteje pet članov, tako kot pri ostalih modelih pa oznaka GTS na zadku pomeni nekaj več moči, vizualne športne zabele in bolj športno dovršeno vozno mehaniko.
Moč iz 3,8-litrskega bokser šestvaljnika so porshejevi inženirji povečali za 30 KM, tako da sedaj zmore 316 kW ali 430 KM, posledično pa s pomočjo serijske PDK prestavne avtomatike, stotico doseže v 4,0 sekunde (coupe različica, pri cabriu traja dve desetinki dlje).
Največja hitrost vseh različ je preko 300 km/h, najhitrejši med četverico pa je coupe z zadnjim pognom in sedemstopenjskim ročnim menjalnikom, ki doseže 306 km/h. Saj ne da bi bilo pomembno, ampak pri Porscheju so med droben tisk zapisali tudi, da je ekonomičnost vseh modelov enaka tistim pri bolj “pohlevnih” carrerah S. Pri vseh je serijski sport chrono paket, po višini prilagodljivo vzmetenje ja enemmän športno uglašen izpušni sistem.
LUE LISÄÄ: Porsche 911 carrera S martini edition
GTS različice poleg napisa na zadku prepoznate po nekoliko širših kolotekih zadaj, posebnem prednjem odbijaču in 20 palčnih mat črnih platiščih, razlike pa pomenijo še na črno ozadje postavljena biksenonske prednje luči in temno kromirana para izpušnih cevi.
Največji zanesenjaki bodo do svojega 911 GTS lahko prišli že v mesecu novembru, cene na domačem tržišču pa se bodo pričele pri 117.549 evrih.
Lisää tietoa:
www.porsche.com/slovenia/911GTS