fbpx

Glasbene novosti tedna #16/2015

Dobrodošel novi paket glasbenih novosti! Tokrat je nekoliko ameriško obarvan, toda zato nič manj pompozen. Z največjim veseljem pozdravljamo sveže izdelke Rihanne, Elle Eyre, Florence + The Machine, zasedbe Noela Gallagherja in Charlesa Hamiltona v družbi Rite Ore.

NOEL GALLAGHER’S HIGH FLYING BIRDS – RIVERMAN

Čeprav je Noel Gallagher izjavil, da sovraži ustvarjanje videospotov, je njegov bend Noel Gallagher’s High Flying Birds bogatejši še za enega. Med glasbenimi novostmi namreč pozdravljamo tretji singel Riverman z njihovega drugega albuma Chasing Yesterday, ki je izšel 25. februarja 2015.

FLORENCE + THE MACHINE – SHIP TO WRECK

Novi izdelki Florence + The Machine so v času pred INmusic festivalom v Zagrebu, kjer bo zasedba nastopila v živo, več kot dobrodošli. Florence in njena družba so tako postregli še z enim novim spotom za skladbo Ship to Wreck, ki jo bomo kot prvo slišali na prihajajočem novem albumu How Big, How Blue, How Beautiful. Ta bo na prodajne police prišel 29. maja 2015.

ELLA EYRE – TOGETHER

V pripravah na izdajo svojega novega singla z naslovom Together, Ella Eyre dober mesec pred izidom, 17. maja, predstavlja videospot za omenjen komad, v katerem iz službe raje pobegne na druženje s prijatelji. Skupaj z njimi je pač lepše in bolj zabavno.

RIHANNA – AMERICAN OXYGEN

Rihanna predstavlja svoj čisto sveži singel American Oxygen in z njim nov videospot, ki je poln simbolov ameriške zastave in vsebuje zgodovinske posnetke Združenih držav. Komad bomo menda slišali tudi na njenem prihajajočem albumu.

CHARLES HAMILTON FT. RITA ORA – NEW YORK RAINING

Sodelovanje med Charlesom Hamiltonom in Rito Oro je obrodilo sadove in gospodič je postregel z novim videom za komad New York Raining, ki pokrajino Velikega jabolka prikazuje v črno-belih odtenkih. Singel lahko uradno pričakujemo 31. maja 2015.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.