fbpx

H&M kolekcija za moške: zvezdnik Pete Davidson v H&M moško kolekcijo vnaša svežo energijo

Foto: H&M

H&M s ponosom naznanja, da je Pete Davidson nov obraz kampanje za moško kolekcijo, ki poudarja vez med oblačili in samozavestjo v vsakdanjem življenju. Kampanja odraža svežo energijo moške mode, svobodo izražanja in samozavest v osebnem stilu. Vabi vas, da se zabavate in da ste obenem pogumni, s tem ko dodajate nove kose tistim, ki že visijo v vaši omari.

V tej kampanji H&M praznuje novo gibanje moške kolekcije, ki v ospredje postavlja osebni stil. Moška moda postaja prostor, kjer je vsak trenutek ključen in prikazuje moč oblačil, ki nam pomagajo izraziti kdo smo, ne glede na priložnost. Gospodje v kampanji so oblečeni v nove sezonske H&M kose, v kombinaciji z našimi favoriti iz prejšnjih kolekcij. Na ta način spodbujajo moške po vsem svetu, da uživajo v tem kar že imajo, kupijo vintage in to začinijo z novo H&M statement ponudbo.

Sodelovanje v tej kampanji lahko opišem kot čudovito izkušnjo. Zelo smo se zabavali pri ustvarjanju fotografij in celotne scene. Oblačila so udobna in izvrstna za nošenje, kar mi je všeč pri H&M,
pravi Pete Davidson.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!