Nova generacija SUV-ja Hyundai Palisade 2026 prinaša dva nova pogonska sklopa – med njimi tudi hibrida z več kot 300 »konji«. Kabina je futuristična, oblika bolj drzna, XRT Pro pa prvič v igri za resen teren.
Hyundai je le popustil. V dobi, ko že najmanjši križanci kričijo »EV«, Hyundai Palisade 2026 končno ponuja alternativo klasičnemu V6. A ne le to – hibrid je v bistvu močnejši, hitrejši in učinkovitejši od osnovne bencinske različice.
V osnovi Palisade še vedno ponuja povsem nov 3,5-litrski V6 motor z močjo 287 konjskih moči (214 kW) in 352 Nm navora (260 lb-ft). To je manj od prejšnjega 3.8 V6 motorja (291 KM in 355 Nm), a je novi agregat sodobnejši in bolje uravnotežen. Na voljo je s sprednjim ali štirikolesnim pogonom in vleče do 2.268 kg (5.000 lbs).
Ampak… pravi show začne hibrid.
Hyundai Palisade 2026 Hibrid z 329 KM? Ja, prosim.
Nova hibridna različica kombinira 2,5-litrski prisilno polnjeni štirivaljnik z dvema elektromotorjema, ki sta integrirana v 6-stopenjski samodejni menjalnik. Skupna sistemska moč znaša 329 konjskih moči (245 kW) in kar 460 Nm navora (339 lb-ft).
Za lažjo primerjavo: to je 42 KM več kot pri Toyoti Grand Highlander Hybrid MAX in občutno več navora kot pri večini konkurentov.
Poraba? Hyundai cilja na 30 milj na galono na avtocesti (7,8 l/100 km), kar je za skoraj 5-metrski SUV odlična številka. Hibrid lahko vleče do 1.814 kg (4.000 lbs) – torej precej več kot običajni hibridi.
Futurizem po korejsko: notranjost in tehnologija
Hyundai Palisade 2026 ne nadgradi le motorja, ampak celotno izkušnjo. Kabina je povsem prenovljena, z elegantno integriranima dvema 12,3-palčnima zaslonoma, ki sta povezana v eno vizualno enoto.
Dodali so kup fizičnih gumbov (hvala, Hyundai), nov 15 W brezžični polnilec s hladilnim ventilatorjem, ter popolno povezljivost z Apple CarPlay in Android Auto – brez kabla. Tudi glasovno upravljanje je bolj napredno, z umetno inteligenco, ki se uči tvojih navad.
Sedeži? Na voljo bodo štiri vrste oblazinjenja: blago, umetno usnje, pravo usnje in Nappa. Prvič bo na voljo tudi nova terensko usmerjena različica XRT Pro, s posebnim podvozjem, drugačno geometrijo in dodatki za vožnjo po brezpotjih.
Oblika z vizijo: aerodinamični oglatinec
Oblikovno je novi Hyundai Palisade 2026 bolj oglat, kar poudarja njegov terenec-karakter. Velika, pokončna maska s svetlobnim podpisom v obliki črke »H« se zlije z LED dnevnimi lučmi, ki so zdaj še bolj izrazite.
Kljub širši in višji prednji maski zna Hyundai, da se da tudi z masivnostjo igrati učinkovito – koeficient zračnega upora znaša 0,31, kar je izjemno za SUV tega razreda. Za to so poskrbele tudi aktivne aerodinamične lopute na spodnjem delu maske.
Kdaj prihaja, koliko bo stal?
Palisade 2026 z motorjem V6 naj bi prišel na trg že poleti 2025, medtem ko hibridna različica sledi jeseni istega leta.
Cene še niso znane, a glede na trenutni model (od 38.675 USD, približno 36.000 EUR) pričakujemo, da bodo nove različice začele tam nekje pri 40.000 USD (37.000 EUR), hibrid pa bo verjetno bliže 45.000 USD (42.000 EUR), še posebej v višjih paketih. XRT Pro? Računaj na okoli 50.000 USD (47.000 EUR).
Zaključek: Palisade, ki zna (in zmore) vse
Nova generacija Hyundai Palisade je zrela. Brez kompromisov. Brez izgovorov. V6 je zmeraj tam, če želiš klasiko, a hibrid zdaj ponuja več moči, manj porabe in boljšo vožnjo. Vizualno je drzen, znotraj eleganten, pod pokrovom pa – izbira po tvoji meri.
Hyundai je s Palisadeom 2026 dokazal, da zna narediti družinski SUV, ki ni le racionalen, ampak tudi zaželen. In če si do zdaj še okleval, te bo zdaj končno morda prepričal.
Zdaj pa res – imaš še kakšno vprašanje? Lahko ti naredim primerjalno tabelo z Grand Highlanderjem, Explorerjem in Tellurideom. Bi te to zanimalo?