fbpx

Audi TT sportback: due paia di porte anche per la più piccola Audi coupé

Audi na salonu v Parizu predstavlja tretjo različico modela TT, ki sliši na ime sportback, gre pa za petvratno fastback različico tega kupejevskega lepotca, ki potnikom ponuja štiri prave sedeže in temu primerno količino udobja. Pod pokrovom pa tehnološki biser v obliki 2.0-litrskega TFSI, ki razvija kar 294 kW ali 400 KM

Sicer je TT sportback v tem trenutku še študija, gre pa po nomenklaturi za petvratnega štirisedežnega fastbacka, ki bo premiero doživel v soboto, 4.10.2014 ob uradnem odprtju pariškega salona.

Notranjost je praktično do pikice enaka tisti v coupe in roadster različici tretje generacijskega TT-ja, vključno z 12,3 palčnim zaslonom na mestu, kjer so pred voznikom ponavadi merilniki.
Notranjost je praktično do pikice enaka tisti v coupe in roadster različici tretje generacijskega TT-ja, vključno z 12,3 palčnim zaslonom na mestu, kjer so pred voznikom ponavadi merilniki.

Oblikovno se seveda v veliki meri naslanja na pred kratkim predstavljeno tretjo generacijo audija TT, ki pa so mu za akomodacijo dodatnega para vrat dolžino povečali na raven podobno tisti pri modelu A3 sedan. Meter v dolžino tako pokaže 4,47 metra, medtem ko medosna razdalja znaša 2,63 metra. To pomeni, da je od svojega kupejevskega bratca daljši za 29 centimetrov, oba para kolesa pa sta za 12 centimetrov bolj narazen.

Še bolj podoben kot na zunaj sta si oba TT-ja znotraj, kjer potnike pričaka praktično identična sredinska konzola, vključno z 12,3 -palčnim digitalnim zaslonom na mestu, klasičnih voznikovih merilnikov, praktično edino razliko pa pomenita dva individualna sedeža v drugi vrsti, ki nudita potrebno količino prostora in udobja, čeprav so v predelu glav zaradi kupejevske zasnove še vedno omejitve.

Poglavitna razlika v primerjavi s coupe in roadster različico pa sta dva ločena sedeža v drugi vrsti, do katerih bodo potniki lahko enostavneje dostopali skozi lastna vrata. S tem bo ponujal več uporabnosti in tudi udobja štirim odraslim osebam.
Poglavitna razlika v primerjavi s coupe in roadster različico pa sta dva ločena sedeža v drugi vrsti, do katerih bodo potniki lahko enostavneje dostopali skozi lastna vrata. S tem bo ponujal več uporabnosti in tudi udobja štirim odraslim osebam.

2.0 TSI s kar 200 KM na liter prostornine

Postavljen je na enako MQB platformo kot TT in še številni drugi modeli koncerna VW, vlogo pogona pa so zaupali 2,0-litrskemu TFSI turbobencinskemu motorju, ki razvije astronomskih 294 kW ali 400 KM (pazi…kar 200 KM na liter prostornine) in 450 Nm navora. Moč na vsa štiri kolesa prenaša sedem stopenjska S-tronic prestavna avtomatika, kar zadošča, da športni petvratnik stotico na merilniku prekrije v 3,9 secondi, povprečna poraba pa kljub temu znaša le 7,0-litra na 100 km, kar pomeni 162 g CO2 na km poti.

PER SAPERNE DI PIÙ: Audi prevede di espandere la famiglia TT

Čeprav model izgleda, kot da je že praktično nared za serijsko proizvodnjo, pa je njegova tržna prihodnost še vsaj malce negotova (ali za zdaj pri Audiju vsaj tako želijo da izgleda), saj naj zanj še ne bi bila prižgana zelena luč. Se bodo pa tudi glede tega pri Audiju prav zagotovo hitro zjasnili.

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.