中国の電気自動車メーカーである NIO は、NT2 プラットフォームをベースにした 3 つの新しいモデルを発売し、ヨーロッパに拡大する計画を発表しました。 NT2 プラットフォームの革新的なバッテリー スワップ テクノロジと、ヨーロッパでパワー スワップ ステーションのネットワークを構築するという NIO の計画により、同社は電気自動車市場における強力な競争相手としての地位を確立し、電気自動車を求める消費者にとって魅力的な選択肢となります。充電の煩わしさを軽減します。
NIO, kitajski proizvajalec električnih vozil, je objavil načrte za širitev v Evropo z lansiranjem treh novih modelov v Nemčiji, na Nizozemskem, Danskem in Švedskem. Modeli, ki temeljijo na platformi NIO NT2, vključujejo visoko zmogljivo vodilno limuzino ET7, srednje velik pametni električni SUV ES7 (EL7 – Evropa) in srednje veliko pametno električno limuzino ET5.
ET7 je že na voljo za naročilo, dobave pa naj bi se začele 16. oktobra. Odprta so tudi prednaročila za EL7 in ET5, dobave pa naj bi se začele januarja, oziroma marca 2023.
Ena ključnih značilnosti platforme NIO NT2 je njena inovativna tehnologija zamenjave baterij, ki voznikom omogoča hitro zamenjavo baterije in nadaljevanje vožnje, ne da bi morali čakati, da se napolni. Da bi to podprl, NIO načrtuje do konca leta 2022 zgraditi mrežo 20 postaj za zamenjavo električne energije (PSS) na svojih novih evropskih trgih, s ciljem, da bi imeli do leta 2025 1000 PSS zunaj Kitajske, večinoma v Evropi.
Kitajski proizvajalec električnih vozil je napovedal, da zdaj ponuja možnosti najema in nakupa svojih električnih modelov v Evropi. To velja za modele Nio ET5, ET7 in EL7 v Nemčiji, na Nizozemskem, Danskem in Švedskem. Vsi modele lahko kupite z baterijo, ali slednjo le najamete. Podobno kot pri proizvajalcu Renault in modelu ZOE.
ET5, srednje velika pametna električna limuzina NIO, se začne pri 49.900 evrih za možnost nakupa, pri čemer baterija ni vključena. Visokozmogljiva paradna limuzina ET7 se začne pri 69,900ユーロ, Nio EL7, edini električni SUV podjetja, pa se začne pri 73.900 evrih, spet brez baterije.
Za potrošnike, ki raje najamejo baterijo, so stroški najema za baterijo s 75 kWh v Nemčiji 169 evrov na mesec, medtem ko je baterija s 100 kWh na voljo za 289 evrov na mesec. Tisti, ki bi raje kupili hranilnik moči, lahko odštejejo 12.000 evrov za baterijo s 75 kWh ali 21.000 evrov za baterijo s 100 kWh. To pomeni skupno 61.900 evrov za ET5 z kupljeno baterijo 75 kWh in 90.900 evrov za ET7 z kupljeno baterijo 100 kWh.
Nove možnosti najema in nakupa baterij podjetja NIO omogočajo potrošnikom boljšo dostopnost, da izkusijo inovativno tehnologijo in zmogljivost podjetja, hkrati pa nudijo prilagodljivost in prihranke pri stroških za tiste, ki raje najamejo baterijo.
Poleg širitve ponudbe izdelkov in polnilne infrastrukture v Evropi je NIO objavil tudi načrte za povečanje svojih zmogljivosti za raziskave in razvoj v regiji. Podjetje je nedavno odprlo „Center za inovacije“ v Berlinu in ima tovarne na Madžarskem ter rastoče skupine inženirjev v svojih obratih za raziskave in razvoj ter oblikovanje v Oxfordu in Münchnu.
NIO je tudi pomemben igralec v Formuli E Racing, z NIO 333 Racing in vodjo ekipe Alexom Huijem, ki sta predstavila svoj popolnoma novi ER9, ki je bil pred kratkim testiran v Italiji in Združenem kraljestvu v rokah svežega podpisa Sergia Sette Camara.
S to potezo se NIO postavlja kot močan tekmec na evropskem trgu električnih vozil, saj potrošnikom ponuja ne le inovativno tehnologijo, ampak tudi celovito polnilno infrastrukturo ter zavezanost raziskavam in razvoju.
Ta širitev v Evropo prihaja v času, ko povpraševanje po električnih vozilih narašča. Tehnologija zamenjave baterij podjetja in njegov načrt za izgradnjo mreže Power Swap postaj v Evropi sta pomembna razlikovalna dejavnika na trgu in bosta verjetno pritegnila pozornost potrošnikov, ki iščejo električno vozilo, ki lahko zmanjša nevšečnosti polnjenja.
Zavezanost podjetja NIO k raziskavam in razvoju ter njegovo sodelovanje v dirkah formule E prav tako dokazujeta osredotočenost podjetja na inovacije in njegovo zavezanost, da bo v ospredju industrije električnih vozil.
Z uvedbo teh treh novih modelov in širitvijo svoje polnilne infrastrukture ter prizadevanji za raziskave in razvoj v Evropi se NIO postavlja kot glavni igralec na trgu električnih vozil in je pripravljen na pomemben vpliv na evropsko avtomobilsko pokrajino.