fbpx

NIO: Kitajska Tesla prihaja v Evropo v letu 2023 s temi tremi modeli

Kitajski proizvajalec električnih vozil lansira tri nove modele tudi v Evropi in zgradi polnilno infrastrukturo v Nemčiji, na Nizozemskem, Danskem in Švedskem

Foto: Nio

NIO, kitajski proizvajalec električnih vozil, je objavil načrte za širitev v Evropo z lansiranjem treh novih modelov, ki temeljijo na njegovi platformi NT2. Inovativna tehnologija zamenjave baterij platforme NT2, skupaj z načrtom NIO za izgradnjo omrežja - Power Swap Stations v Evropi postavlja podjetje kot močnega konkurenta na trgu električnih vozil in privlačno možnost za potrošnike, ki iščejo električno vozilo, ki lahko zmanjša nevšečnosti polnjenja.

NIO, kitajski proizvajalec električnih vozil, je objavil načrte za širitev v Evropo z lansiranjem treh novih modelov v Nemčiji, na Nizozemskem, Danskem in Švedskem. Modeli, ki temeljijo na platformi NIO NT2, vključujejo visoko zmogljivo vodilno limuzino ET7, srednje velik pametni električni SUV ES7 (EL7 – Evropa) in srednje veliko pametno električno limuzino ET5.

Foto: NIo
Model: Nio ET7

ET7 je že na voljo za naročilo, dobave pa naj bi se začele 16. oktobra. Odprta so tudi prednaročila za EL7 in ET5, dobave pa naj bi se začele januarja, oziroma marca 2023.

Ena ključnih značilnosti platforme NIO NT2 je njena inovativna tehnologija zamenjave baterij, ki voznikom omogoča hitro zamenjavo baterije in nadaljevanje vožnje, ne da bi morali čakati, da se napolni. Da bi to podprl, NIO načrtuje do konca leta 2022 zgraditi mrežo 20 postaj za zamenjavo električne energije (PSS) na svojih novih evropskih trgih, s ciljem, da bi imeli do leta 2025 1000 PSS zunaj Kitajske, večinoma v Evropi.

Foto: NIO
Model: NIO ES7 / EL7

Kitajski proizvajalec električnih vozil je napovedal, da zdaj ponuja možnosti najema in nakupa svojih električnih modelov v Evropi. To velja za modele Nio ET5, ET7 in EL7 v Nemčiji, na Nizozemskem, Danskem in Švedskem. Vsi modele lahko kupite z baterijo, ali slednjo le najamete. Podobno kot pri proizvajalcu Renault in modelu ZOE.

ET5, srednje velika pametna električna limuzina NIO, se začne pri 49.900 evrih za možnost nakupa, pri čemer baterija ni vključena. Visokozmogljiva paradna limuzina ET7 se začne pri 69.900 evrih, Nio EL7, edini električni SUV podjetja, pa se začne pri 73.900 evrih, spet brez baterije.

Foto: NIo
Model: Nio ET7

Za potrošnike, ki raje najamejo baterijo, so stroški najema za baterijo s 75 kWh v Nemčiji 169 evrov na mesec, medtem ko je baterija s 100 kWh na voljo za 289 evrov na mesec. Tisti, ki bi raje kupili hranilnik moči, lahko odštejejo 12.000 evrov za baterijo s 75 kWh ali 21.000 evrov za baterijo s 100 kWh. To pomeni skupno 61.900 evrov za ET5 z kupljeno baterijo 75 kWh in 90.900 evrov za ET7 z kupljeno baterijo 100 kWh.

Nove možnosti najema in nakupa baterij podjetja NIO omogočajo potrošnikom boljšo dostopnost, da izkusijo inovativno tehnologijo in zmogljivost podjetja, hkrati pa nudijo prilagodljivost in prihranke pri stroških za tiste, ki raje najamejo baterijo.

Poleg širitve ponudbe izdelkov in polnilne infrastrukture v Evropi je NIO objavil tudi načrte za povečanje svojih zmogljivosti za raziskave in razvoj v regiji. Podjetje je nedavno odprlo „Center za inovacije“ v Berlinu in ima tovarne na Madžarskem ter rastoče skupine inženirjev v svojih obratih za raziskave in razvoj ter oblikovanje v Oxfordu in Münchnu.

NIO je tudi pomemben igralec v Formuli E Racing, z NIO 333 Racing in vodjo ekipe Alexom Huijem, ki sta predstavila svoj popolnoma novi ER9, ki je bil pred kratkim testiran v Italiji in Združenem kraljestvu v rokah svežega podpisa Sergia Sette Camara.

S to potezo se NIO postavlja kot močan tekmec na evropskem trgu električnih vozil, saj potrošnikom ponuja ne le inovativno tehnologijo, ampak tudi celovito polnilno infrastrukturo ter zavezanost raziskavam in razvoju.

Ta širitev v Evropo prihaja v času, ko povpraševanje po električnih vozilih narašča. Tehnologija zamenjave baterij podjetja in njegov načrt za izgradnjo mreže Power Swap postaj v Evropi sta pomembna razlikovalna dejavnika na trgu in bosta verjetno pritegnila pozornost potrošnikov, ki iščejo električno vozilo, ki lahko zmanjša nevšečnosti polnjenja.

Zavezanost podjetja NIO k raziskavam in razvoju ter njegovo sodelovanje v dirkah formule E prav tako dokazujeta osredotočenost podjetja na inovacije in njegovo zavezanost, da bo v ospredju industrije električnih vozil.

Z uvedbo teh treh novih modelov in širitvijo svoje polnilne infrastrukture ter prizadevanji za raziskave in razvoj v Evropi se NIO postavlja kot glavni igralec na trgu električnih vozil in je pripravljen na pomemben vpliv na evropsko avtomobilsko pokrajino.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.