fbpx

Japonski izum: Yumo Neko, maček robot.

'Zamorjeni' maček (grumpy cat) tokrat upravičeno ne bo navdušen. Z Japonske namreč prihaja izumom, ki ima še več kot devet življenj. Hja, ko se že zdi, da bolj bizarno ne gre, Japonci še enkrat več prekosijo sami sebe. In naslednji na seznamu »saj ni res pa je« je srhljivo realističen mačji robot, ki sliši na ime Yumo Neko Dream Cat Celeb in na katerega bo pravi maček verjetno več kot ljubosumen.

Osnovne Informacije
Znamka
Yume Neko
Model
Dream Cat Celeb
Cena
150€
Trgovina

Ma če kdo res ima pravico do naslova miss Bizarnosti je to zagotovo Japonska. Seveda pa je ta le ‘stranski produkt’ izumov, ki pišejo zgodovino. Japonci med drugim orjejo ledino na področju humanoidnih robotov, burijo našo domišljijo, hkrati pa postavljajo pod vprašaj našo vrednost, s humanoidno mačko pa zdaj trda prede pravim mačkam, ki se bodo, tako kot ljudje za delovna mesta, proti robotom borile za naklonjenost lastnika. Od zdaj naprej lahko namreč prede tudi robot. Da so Japonci nori na robotiko priča zainteresiranost vlade, da bi Tokio leta 2020 vzporedno z olimpijskimi igrami gostil tudi t.i. »robotske olimpijske igre«.

PREBERITE ŠE: Prihaja Jibo, vaš osebni robot Wall-E

Maček, ki nima devet življenj ampak tri baterije.
Maček, ki nima devet življenj ampak tri baterije.

Humanoiden maček je v prvem planu za starejše ljudi in tiste, ki jim v stanovanju ni dovoljeno imeti teh dlakastih ljubljenčkov. »Volk dlako menja, a nravi nikdar«, zato se robot ne obnaša nič drugače kot pravi mačkon, tako da ne boste kupili mačka v žaklju, ampak pravcati mačji surogat, ki pa ne bo puščal dlake, a bo zahvaljujoč senzorjem na obrazu in občutljivosti na dotik predel ko ga boste pobožali in nasploh izražal zadovoljstvo- z obrazom, gibi, miganjem repa, mežikanjem, in vsem kar še sodi zraven. A zna biti tudi nonšalanten kot Garfield oz. ‘zamorjeni’ maček. Zakaj? Ker je pač maček. In mačku vedno nekaj ni prav.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.