fbpx

Kako pogosto čistite ušesne slušalke?

Lahko so polne bakterij!

Foto: Daria Litvinova / Unsplash

Popularnost slušalk z dneva v dan raste. Nosimo jih, ko se sproščamo, delamo, se ukvarjamo s športom, na avtobusu, letalu ... Glasba, ki gre naravnost v uho, je v resnici čudovita in ima blagodejne učinke. A lupoštevajte, da so lahko slušalke tudi vir različnih bakterij, ki povzročijo težave z ušesi.

Slušalke v ušesu so namreč tujek. Nepravilna uporaba, predvsem to, da si jih v ušesa potisnemo pregloboko in preveč na silo, lahko povzroči poškodbo zunanjega sluhovoda in kopičenje ušesnega masla. Če slušalk ne peremo redno, so lahko le-te vir različnih okužb.

Analiza podjetja Inside Edition je pokazala, da slušalke vsebujejo številne glivice in bakterije, celo takšne, ki povzročijo pljučnico. Če redno uporabljate slušalke, morate biti še kako pozorni na njihovo higieno. Zato po uporabi redno in temeljito očistite, tako ušesa kot slušalke. Pomembno pa je tudi, da jih ne posojate.

Foto: Jocelyn Morales / Unsplash

Slušalke čistite redno. Za čiščenje lahko uporabite mešanico destilirane vode, mila in alkohola, uporabite pa lahko tudi razkužilo ali razkužilne mokre robčke. Vendar bodite pozorni, da slušalk ne boste preveč namočili, saj se lahko zaradi prevelike količine vode pokvarijo. Večina slušalk in ušesnih čepkov je pretežno iz plastike. Najboljši način za čiščenje teh materialov je uporaba neagresivnih raztopin.

Na čisto krpo, vatirano palčko nanesite zmerno količino čistila ter slušalke temeljito očistite znotraj in zunaj. Potrebno je odstraniti tudi silikonske pokrovčke in jih temeljito oprati ter posušiti, saj se na njih nabira največ bakterij.

Redno čiščenje vaših slušalk ne bo poskrbelo le za estetski videz, temveč tudi za njihovo boljše delovanje, obvarovalo pa vas bo tudi pred različnimi bakterijami.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.