Kia EV9 Concept je debitiral na avtomobilskem salonu v Los Angelesu kot predogled naslednjega EV v liniji te blagovne znamke. Zunaj ima osupljivo oglati videz, ki ga v notranjosti dopolnje izjemen minimalizem. Verjamemo, da bo kmalu med nami prav takšen avtomobil.
Kia pravi, da zunanjost z ostrimi robovi črpa navdih iz oblik kristalov in kamnin. Kot električno vozilo ne potrebuje tradicionalne odprtine rešetke. Namesto tega je čez nos prečka v barvi karoserije. Luči v tem razdelku niso vidne, ko niso v uporabi. Zaporedni vzorci osvetlitve voznika pozdravijo, ko se oseba približa. Na zunanjih robovih so navpične dnevne luči.
Pokrov ima prezračevalni kanal blizu dna vetrobranskega stekla. Ker ni motorja, odprtina za hlajenje ni potrebna. Kia inženirji so tam namestili sončno ploščo, da polni baterije, ko avtomobil ni priključen. To lastnost bodo imeli prav vsi avtomobili na elektriko v prihodnosti, saj tudi v mirovanju trošijo energijo za ohranjanje sistemov.
Kot mnogi koncepti tudi Kia EV9 ponudi pogled v prihodnost s tako imenovanimi “samomorilskimi” vrati, vendar je malo verjetno, da bo ta element tudi v proizvodni različici. Čeprav prav električna vozila in njihova arhitektura (baterija v dnu vozila) to omogočajo. Zmogljivi strešni nosilci so edinstven pridih, ki daje vozilu “terenski” predznak. Ko niso v uporabi, se premaknejo v streho, da izboljšajo aerodinamiko. Kamere zamenjajo stranska ogledala in naredijo vozilo elegantnejše. Nekaj kar vseeno morda pride celo v samo proizvodnjo.
Zadek ima trikotno obliko za D-stebričke, zanimivo pa so oblikovane tudi zadnje luči v obliki črke Y. Spodnji del zadnjega dela kombilimuzine ima enega redkih zaobljenih delov dizajna. In tako zanimivo zaključi celotni oblikovni jezik.
Notranjost EV9 nima ostrih robov zunanjosti. Voznika preseneti pogled na 27-palčni zaslon, ki poteka malo čez polovico armaturne plošče. Panoramska steklena streha prepušča veliko naravne svetlobe, zato so občutki v notranjosti izjemno prostorni.
Preoblikovana kabina vključuje možnost zasuka sedežev v prvi vrsti in zlaganja druge vrste v mizo, tako da so potniki lahko iz oči v oči z ljudmi v tretji vrsti. Druga možnost je, da se sedeži v tretji vrsti obrnejo, tako da lahko ti ljudje gledajo skozi prtljažna vrata. Tovrstna modularnost bo krasila vsa vozila, ki bodo zasnovana s pogledom v prihodnost.
Za večjo trajnost kabina uporablja materiale, kot so reciklirane ribiške mreže za tla. Sedeži vsebujejo materiale iz recikliranih plastičnih plastenk in recikliranih volnenih vlaken. V kabini pa vlada vegansko usnje.
Kia pravi, da bi EV9 z enim polnjenjem lahko prevozil do 483 kilometrov. Ko je priključen na 350-kilovatni polnilnik, se lahko v 20 do 30 minutah napolnil od 10 do 80 odstotkov. Crossover deluje na električni globalni modularni platformi tega podjetja.