fbpx

Leica Leitz Phone 2: fotografija pametnega telefona na prvem mestu

Leica - pametni telefon

Foto: Leica

Leica danes najavlja Leitz Phone 2. Novi in ​​drugi pametni telefon priznanega strokovnjaka za slikanje ima izboljšano slikanje in dodatno edinstveno funkcionalnost, ki uporabnike potopi v fotografsko izkušnjo znamke Leica. Z zmogljivim pametnim telefonom Leica postavlja še en mejnik v več kot 100-letni zgodovini podjetja in ponovno poudarja svoje nenehno prizadevanje za najkakovostnejše tehnične inovacije. Leitz Phone 2 je na voljo od 18. novembra, izključno na Japonskem trgu.

Je vaš telefon vaš fotoaparat ali fotoaparat vaš telefon? Pri telefonu Leica Leitz Phone 2 je to vprašanje še posebaj nejasno. V Nemčiji so ga oblikovali znani izdelovalci fotoaparatov.

Zasnovan je okoli 1-palčnega slikovnega senzorja CMOS s 47,2 milijona slikovnih pik (največjega doslej v pametnem telefonu), združenega z 19 mm objektivom f/1,9. S programsko opremo lahko posnema tri ikonične leče Leica – Summilux 28, Summilux 35 in Noctilux 50 – in različne filmske tone. Rezultate prikazuje na živahnem 6,6-palčnem OLED zaslonu, zaščitenem s steklom Gorilla Glass v srebrnem aluminijastem ohišju z nedrsečimi nazobčanimi robovi. Qualcommova mobilna platforma Snapdragon 8 Gen 1 pomaga poganjati postopke za fotografsko programje in umetno inteligenco, pridružuje pa ji zdravih 12 GB RAM-a in 512 GB notranjega pomnilnika. Trenutno je na voljo izključno pri SoftBank na Japonskem; mednarodna izdaja pa še ni bila objavljena.

Leitz Phone 2 nosi ime vizionarja in ustanovitelja podjetja Leica. Poklanja se tudi inovativnemu razmišljanju in dejanjem njegovega sina Ernsta Leitza II., ki je leta 1924 s predstavitvijo prve 35 mm kamere revolucioniral svet fotografije. Leitz Phone 2 ima enako ponosno dediščino. Temelji na moči za inovacije in tradiciji trajnih vrednot, ki trajajo že več kot stoletje. Leitz Phone 2 ostaja zvest tej filozofiji in predstavlja še eno visoko točko med številnimi mejniki znamke Leica.

Dodatne Informacije

leica-camera.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.