Pravijo, da je imitacija iskreno oblika laskanja, čeprav se odvetniki zastopniških pisarn za patente in blagovne znamke s tem verjetno ne bi strinjali. Na Kitajskem, v deželi ponaredkov, očitno še niso slišali za pravo blagovnih/storitvenih znamk in za pravice intelektualne lastnine, čeprav so te v takšni ali drugačni obliki z nami že vsaj 2500 let. Izbrali smo takšne, ki so smešni za umret.
Kitajska je dežela ponaredkov, kjer ”vsaka podobnost z resnično znamko ni zgolj naključna” ampak bodisi rezultat pomanjkanja idej, zavajanja kupcev ali česa drugega. To je eden od vzrokov, da je ”Made in China” postala stereotipna oznaka za nekakovostne izdelke oziroma izdelke vprašljive kakovosti, ki pa kljub vsej zakonodaji o pravicah intelektualne lastnine (ki pa je na Kitajske očitno ne poznajo) rastejo kot gobe po dežju. V foto galeriji smo zbrali ponaredke, ki so smešni za umret in še enkrat več kažejo na to, da se Kitajci požvižgajo na pravo znamk.
PREBERITE ŠE: Hello Kitty dobila še svojo prvo kitajsko restavracijo
Vam Dolce & Banana, Mike, Game Child, Sunbucks, Haimeken, Corcs, Borio, Rid Bull in Nokla zvenijo znano? Ne samo zvenijo, tudi po videzu so si z originalom podobni skoraj kot jajce jajcu.