Prihaja Maserati GranCabrio 2024, dih jemajoča različica brez strehe ikoničnega GranTurisma. V izvedbi Trofeo, ki obljublja 542 KM (400 kW) čistega užitka pod odprtim nebom, je to vozilo pripravljeno preoblikovati vsako vožnjo v nepozabno avanturo. Zmožnost zlaganja strehe v manj kot 14 sekundah pri hitrostih do 50 km/h (31 mph) pomeni, da ste vedno le trenutek stran od sončnih žarkov ali zvezdnatega neba.
Dolgo pričakovana različica Maseratijevega GranTurisma brez strehe je končno tu. Predstavljamo vam Maserati GranCabrio 2024, ki prihaja to poletje v izvedbi Trofeo, pripravljen na prehod iz sence v sončno svetlobo v vsega 13,9 sekunde. To je čas, ki ga potrebuje Maserati GranCabrio 2024, da zloži svojo platneno streho, in to lahko stori pri hitrostih do 50 km/h (31 mph). Če vas preseneti nenadna ploha, boste potrebovali malce več časa – natančneje 14,1 sekunde – da se zaščitite pred dežjem. Maserati ponuja več odtenkov strehe, vključno z modro, temno rdečo, črno in dvema odtenkoma sive, ki se ujemajo s šestimi barvami zunanjosti: Nero Assoluto, Blu Modena, Bianco Astro, Grigio Incognito, Grigio Maratea Matte in neimenovano odtenkom metalik zelene.
GranCabrio ne kupujete zato, da bi ga občudovali s streho navzgor. Z uporabo zaslona na dotik avtomobila voznik upravlja streho z gestami levo ali desno. Prav tako je na voljo standardni grelec za vrat, ki prek sedežev sprednjih potnikov piha topel zrak pri treh nastavljivih hitrostih. Če želite manj zračnega pretoka, lahko izberete dodatni zračni zaščitnik, ki se ročno namesti za sprednjima sedežema. Ta zmanjša turbulenco za tiste spredaj, a hkrati onemogoča uporabo zadnjih sedežev za potnike.
Tehnično gledano je Maserati GranCabrio 2024 enak svojemu bratu s trdo streho Trofeo. To pomeni 542 konjskih moči (400 kW) iz dvojno turbopolnjenega 3,0-litrskega V6 motorja “Nettuno”, ki preko osemstopenjskega menjalnika poganja vsa štiri kolesa. Kabriolet je težji za 100 kg (220 lbs), kar pomeni nekoliko slabše zmogljivosti. Kljub temu govorimo o resnično hitrem avtomobilu. Pritisnite na plin in dosežete 100 km/h (62 mph) v 3,6 sekunde. Če plin ohranite pritisnjen, bo števec pokazal 315 km/h (196 mph), le 5 km/h (3 mph) manj kot njegov brat s trdo streho.
Notranja zasnova je prav tako enaka. Vključuje 31,2 cm (12,3 palca) osrednji zaslon za informacijsko-zabavni sistem, ki se združuje z 22,4 cm (8,8 palca) zaslonom, namenjenim funkcijam kot je digitalna klimatska naprava. Vožnjo nadzira voznik preko 31 cm (12,2 palca) zaslona za instrumente, tehnologije na krovu pa ne manjka. Vključuje sistem Maserati Intelligent Assist z Andriod Auto kot možgani, Apple uporabniki pa imajo na voljo povezljivost CarPlay. Maserati Connect ponuja vse vrste povezanih funkcij za dom ali avto, na voljo pa je tudi širok nabor asistenčnih sistemov za voznika 2. stopnje.
Ob lansiranju bo Maserati GranCabrio 2024 na voljo samo v izvedbi Trofeo. Maserati bo cene objavil bližje datumu prodaje, ki bo poleti 2024 za kupce v Severni Ameriki. Ne bo poceni izkušnja. Trdostrešni GranTurismo Trofeo se začne pri 190.000 $, zato osnovna cena nad 200.000 $ za GranCabrio ni izključena. Cena v Evropi bo primerljiva.
Maserati GranCabrio 2024 zastavlja nove mejnike v svetu kabrioletov, združuje brezčasno eleganco z brezkompromisnimi zmogljivostmi in tehnološko dovršenostjo, ki so značilne za znamko Maserati. V njem se prepletajo tradicija, inovacije in užitek vožnje pod odprtim nebom, kar ga uvršča v sam vrh ponudbe luksuznih športnih avtomobilov.