fbpx

Mercedes-AMG E53: hibridna zverina z 603 KM – elektrika ji doda mišice

Ko zverina sreča vtičnico: E53 v novi elektrificirani preobleki

e53
Foto: Mercedes-Benz
Zadnjič posodobljeno:

Predstavljajte si avto, ki ima več moči kot vaš prvi računalnik in hitreje pospešuje kot vaša naročnina na Netflix. Mercedes-AMG E53 je kot Frankensteinova pošast sodobne avtomobilske industrije - sestavljen iz delov, ki jih ne bi pričakovali skupaj, a delujejo z neverjetno harmonijo. Šestvaljni hibrid z električnim dopinžem prinaša 603 konje (za kratek čas, ob uporabi nadzora zagona) in dokazuje, da je v svetu avtomobilov včasih več res več.

Stara šola pravi, da je večje vedno boljše, in novi AMG E53 to pravilo vzame zelo resno. Namesto da bi šli po poti zmanjševanja, so pri Mercedesu v tem hibridu obdržali ljubljeni šestvaljnik, a ga nadgradili na dobrih 443 konjskih moči. Ko temu dodate še električni motor z 161 KM, dobite skupaj 577 KM – in za tisti dodatni adrenalin ob pospeševanju za kratek čas celo 603 KM.

Foto: Mercedes-Benz
Foto: Mercedes-Benz
Foto: Mercedes-Benz
Foto: Mercedes-Benz

Pričakujte, da boste od 0 do 100 km/h (60 mph) prileteli v 3,8 sekundah (sedan) ali v 3,9 sekundah (karavan), kar je dovolj hitro, da boste prehiteli svoj jutranji alarm. Omejitev hitrosti je sicer postavljena na 250 km/h, kar je verjetno bolj kot ne akademsko vprašanje, razen če vaša dnevna pot vključuje avtobahn. A za tiste, ki si želijo še malo več, je tu dodatni paket AMG Driver’s, ki hitrostno omejitev dvigne še višje.

Kot pravi hibrid, novi E53 lahko vozite tudi samo na električni pogon, pri čemer lahko doseže hitrosti do 140 km/h. In ne bojte se, ne bo kmalu zmanjkalo električnih sokov, saj je pod prtljažnim prostorom baterija s kapaciteto 21,22 kWh, ki zagotavlja več kot 100 km električnega dosega. Ni slabo za hibrida.


AMG ni pozabil niti na športne dodatke: trše karoserijske strukture, večje zavore in standardno zadnje krmiljenje koles ter prilagodljivo vzmetenje za tiste, ki radi čutijo cesto. Da o širši prednji osi in agresivnejšem dizajnu sploh ne govorimo.

Foto: Mercedes-Benz
Foto: Mercedes-Benz

E53 morda ne bo vrnil dvojnih vrat iz prejšnje generacije, ampak kdo jih potrebuje, ko pa imate tako močan in hiter hibrid? Poleg tega, s prihodom modela CLE53, Mercedes nadaljuje svojo elektrificirano prihodnost z eleganco in močjo.

Foto: Mercedes-Benz

Tako kot pravi Jeremy Clarkson bi lahko rekli, da je to “najboljši avto na svetu”… no, vsaj dokler ne izide naslednji. Mercedes-AMG E53 ni samo avto, je izjava o tem, kako daleč smo prišli – in to z vtičnico. Cena še ni znana, ampak če lahko sodimo po prejšnjem modelu, ki se je začel pri prijaznih 100.000 evrih, pričakujte, da bo vaša denarnica potrebovala malo elektrošoka, da se bo prebudila. Pripravite se na prihod, kajti v salonih bo še letos.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.