Tesla v svetu električnih vozil še vedno predstavlja prvo izbiro tistih, ki zaradi službenih obveznosti potrebujejo poslovno limuzino, ki zmore v enem kosu brez težav premagati 500 kilometrov. Mercedes-Benz je z modelom EQS že dokazal, da zmore narediti električni avtomobil, ki v marsičem prekaša Teslo, a na žalost tudi v ceni. Z novim modelom EQE, pa napada prav njen najmočnejši segment. Poslovno limuzino srednjega višjega razreda. Torej model Tesla S. A ima eno resno težavo!
Po EQS sledi EQE. Mercedes-Benz z novo poslovno limuzino EQE predstavlja kompaktnejšo različico električnega paradnega konja. Gre za vizualno kopijo, a le v pomajšani različici, torej, z manjšimi gaberiti, po domače dimenzijami. Torej mali S.
Novi Mercedes-Benz EQE se bo sprva pojavil v dveh različicah. Po navedbah proizvajalca ima prva električni motor EQE 350+ moč 292 KM in zmore pospeške od nič do sto v 6,4 sekunde. Največja hitrost pa znaša 210 km/h. Litij-ionska baterija ponuja 90 kWh energije. Eno polnjenje naj bi omogočilo doseg do 654 kilometrov po standardu WLTP, v realnem življenju pa lahko pričakujemo med 450 in 500 kilometri. Močnejši Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC pa poganja 476 germanskih konjev. Po podatkih proizvajalca za sprint od nič do sto rabi le 4,2 sekunde, največja hitrost pa je prav tako 210 km/h. Zmogljivost baterije je enaka tudi pri različici AMG. Zato ta športnejša različica dosega bistveno nižji največji doseg 533 kilometrov. V realnem življenju torej okoli 400 kilometrov.
Tu se EQS saj kar se tiče performansov težje kosa s Teslo S, ki že v osnovi ponuja pospeške 3.2 sekunde pri modelu long range z baterijo 95 Kw. Ter končno hitrost 250 km/h. Gre sicer vseeno za avtomobil, ki stane nad 100.000 evri, a se moramo zavedati, da kupci kupujejo tudi po številkah in slogu blagovne znamke. In v marsičem tesla v zadnjem obdobju napreduje in navdušuje.
Po svojih zunanjih dimenzijah EQE temelji na modelu CLS z dolžino 4,9 metra – primerljivo s Tesla S. »Tako kot ta ima fiksno zadnje steklo in pokrov prtljažnika. Notranje mere celo bistveno presegajo današnji razred E (BR 213),« so povedali pri Mercedes-Benzu. V notranjosti opcijski MBUX Hyperscreen prevladuje nad izkušnjo vožnje in armaturno ploščo spremeni v en širok zaslon. Pod običajnim pokrovnim steklom se zdi, da se zasloni z visoko ločljivostjo brezhibno združijo, v celoto. Seveda za opcijsko doplačilo, kot smo pri Mercedes-Benz vajeni.
Cene za EQE 350+ se začnejo pri okoli 70.600 evrih. Za Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC proizvajalec avtomobilov zahteva najmanj slabih 104.000 evrov. Seveda se cene krepko dvignejo, če obkljute množico opcij. Torej gre za vstopne modele, brez dodatne opreme. In tu smo zopet pri konkurenčnosti. Tesla vsekakor ni poceni, a še vedno v paketu cenejša, ko gledamo performase avtomobila in nivo vstopne opreme. Takrat in ob tej primerjavi se zdi tudi Mercedes-Benz mnogo dražji. Upamo, da težave, ki jih je imel Mercedes-Benz EQS s kakovostjo izdelave, ne bodo prenešene na model EQE. V tem primeru boste dobili enega najboljših poslovnih paketov v svetu e-mobilnosti. A še vedno predragega, da bi postal večja uspešnica od Teslinih modelov.
Proizvajalci avtomobilov bodo morali pogruntati, da je potrebno začeti razmišljati povsem drugače. Torej na način novih podjetji, ter svojo filozofijo predrugačiti praktično takoj. Drugače ne bodo presegali pionirjev svojega področja. Pa saj te zgodbe poznamo tudi iz sveta tehnologij. Apple bo vedno Apple. Kot bo očitno Tesla, vedno Tesla.