Novi razred A je svež veter v jadra Mercedes-Benza, in ker so ambicije velike in je prav kitajski trg tisti, ki avtomobilističnim znamkam ponuja največ možnosti za rast, je razred A v limuzinski različici razvit izključno za kitajski trg, kjer ga bodo tudi proizvajali. Tudi zato tega sicer izjemno zanimivega avtomobila na evropskih cestah ne boste videli. Avtosalon v Pekingu je tako postregel še z enim presenečenjem, ki pa za poznavalce ni takšno presenečenje.
Kitajski avtomobilistični trg proizvajalcem pomeni praktično edino možnost za hitro rast. In zdi se, da se tega prav vrhunske znamke še posebno zavedajo. Tudi zato razvijajo posebne modele, ki so povšeči prav izbirčnemu kitajskemu kupcu. Ta od nekdaj ljubi “velike” limuzine in tudi zato so prav Mercedes-Benzovi modeli na kitajskem nekoliko “nategnjeni”.
A-Class L Sedan predstavlja najnovejši oblikovalski jezik, ki ga zaznamujejo jasne strukture in čutno izčiščene površine. Seveda premore visoko raven varnosti, zahvaljujoč inovativnim sistemom za pomoč pri vožnji, ki so izposojeni kar iz velikega razreda S. Na krovu pa je tudi nova platforma oziroma sistem infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience), kitajski A-Class L Sedan se ponaša z vsemi vrlinami nove družine kompaktnih vozil Mercedes-Benza. Eden vrhuncev je inteligentni glasovni nadzor sistema MBUX z naravnim prepoznavanjem govora: obvlada jezike različnih kitajskih narečjih, med njimi sečuansko in kantonsko narečje.
Leta 2017 je bila Kitajska ponovno največji prodajni trg za Mercedes-Benz in Smart. Stranke v celinski Kitajski so lani prejele več kot 610.000 vozil, več kot kadarkoli prej v enem letu (+ 25,9 %). Skupno je bilo v letu 2017 na Kitajskem proizvedenih okoli 430.000 enot, kar ustreza več kot dvema tretjinama celotnega obsega prodaje na kitajskem trgu.
A priznajmo, da je A-Class L Sedan tako lep kot model CLA in se ga tudi na našem trgu ne bi branili.
Galerija slik – A-Class L Sedan
Več informacij:
mercedes-benz.com