fbpx

Mini Remastered Marshall Edition: črno-zlata eksplozija klasike in zvoka

Mini Remastered Marshall Edition; Foto: davidbrownautomotive.com

Angleški butični proizvajalec avtomobilov David Brown Automotive ima v ponudbi novega Minija, Mini Remastered Marshall Edition. Pri projektu sodelujejo z Marshall Amplification, priznanim proizvajalcem glasbene opreme, ki je ob svoji 60. letnici želel pustiti svoj pečat, na klasičnem Miniju.

Mini Remastered Marshall Edition se razlikuje od tipičnih projektov David Brown Automotive. V sodelovanju z Marshall Amplification bodo izdelali 60 posebnih minijev, ki bodo izstopali po zunanjosti in notranjosti. V počastitev 60. letnice obstoja podjetja Marshall Amplification bodo Miniji odeti v prepoznavno črno-zlato barvno kombinacijo, zlata črta in napis Marshall na vratih avtomobila, pa bodo plod ročnega dela.

Mini Remastered Marshall Edition; Foto: davidbrownautomotive.com

12-palčna platišča zlate barve, imajo na sredini zlat logotip podjetja, v obliki črke M. Za platišči se skrivajo zlato obarvane zavorne čeljusti, zlata pa je tudi prednja maska, ki ponazarja sprednjo stran elektronskih ojačevalcev Marshall. Tudi v notranjosti je moč zaslediti črno-zlato kombinacijo, izstopajo pa zlate stopalke, na katerih lahko prepoznamo simbole za ʺPlayʺ, ʺPauseʺ in ʺSkip Trackʺ. Audio sistem je po pričakovanjih v celoti nadgrajen, z nekaj všečnimi dodatki. V predalu ʺza rokaviceʺ najdemo brezžične slušalke Motif ANC in priključek za polnjenje slušalk.

Mini Remastered Marshall Edition; Foto: davidbrownautomotive.com

Najboljša ʺpogruntavščinaʺ pa se skriva v zadku avtomobila. Tam se namreč nahaja ojačevalec Marshall DSL1, z lastnim neodvisnim napajanjem. Družbo mu dela še prenosni Bluetooth zvočnik Marshall Emberton, za še več užitka v glasbi. Črno-zlatega Minija poganja 1,3-litrski motor in ima 5-stopenjski ročni menjalnik. Del prodaje vsakega izmed 60 Minijev bo šel skladu Music Venue Trust, ki na območju Velike Britanije podpira neodvisna koncertna prizorišča, ki jih je občutno prizadela pandemija koronavirusa.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.