fbpx

Nadela sta si odsevni jopič in povsod prišla zastonj

Odsevni jopič - vstopnica v svet

David Allegretti in njegov prijatelj Sean sta izvedla zanimiv družbeni eksperiment. Nadela sta si odsevne jopiče, kakršne običajno nosijo reditelji in varnostniki, in preverjala, ali ju to brezplačno spravi na koncert, v živalski vrt, kino ... Kot se je izkazalo, je odsevni jopič univerzalna vstopnica za koncerte, športne, kulturne in ostale prireditve.

Se želite izogniti plačilu vstopnine in kart za različne prireditve? Vse, kar potrebujete, je odsevni jopič. Vsaj tako ugotavljala Avstralca David Allegretti in njegov prijatelj Sean, ki sta si nadela fluorescentni odsevni jopič, kakršnega običajno nosijo varnostniki in reditelji, ter šla. Najprej v kino in brez težav prišla v dvorano. Nato sta srečo poskusila še v lokalnem živalskem vrtu, kjer sta prav tako brez težav prišla mimo vhoda. Tu sta bila že celo tako predrzna, da sta pozdravila ‘kolega’, ki skrbi za prodajo vstopnic. Kot sta dejala, kar nista mogla verjeti, kako preprosto je.

PREBERITE ŠE: Digitalna rehabilitacija: družina se je za en teden povsem odpovedala digitalni tehnologiji

Nadela sta si odsevni jopič in brez težav prišla brezplačno na koncert.
Nadela sta si odsevni jopič in brez težav prišla brezplačno na koncert.

Prav neverjetno je, kakšno moč ima uniforma, ki pogosto daje občutek avtoritete in moči. Ljudje večinoma tistim z uniformo zaupamo in upoštevamo njihove besede. Da zadeva res ”deluje”, sta preverila še na koncertu skupine Coldplay, ki je nastopala na stadionu v Melbournu. Tudi tu sta se zlahka prebiti mimo varnostnikov in pobiralcev vstopnic. Kako že pravijo? Če ne poskusiš, ne veš. Morda pa tudi vam na ta način uspe priti zastonj na kakšen koncert. Ne veze in poznanstva, odsevni jopič je vstopnica v svet!

Galerija – z odsevnim jopičem sta pretentala zaposlene:

Dodatne Informacije

Več o avtorjema:
instagram.com
instagram.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.