Spletno nakupovanje je v zadnjem letu doživelo pravi razcvet. Pandemija je namreč popolnoma spremenila naše vsakodnevne navade, zato ni presenetljivo, da je spletno nakupovanje postalo eno najbolj priljubljenih spletnih aktivnosti. Splet tako ni več le prostor za nakupovanje oblačil in elektronike, pač pa tam vse pogosteje kupujemo tudi osnovne življenjske dobrine. Zato je pri spletnih nakupih dobro upoštevati spodnje nasvete za hitro dostavo naročenih izdelkov.
Vse več spletnih nakupov pa pomeni tudi vedno večjo obremenitev dostavnih služb. Zato spletni trgovci prepoznavajo Pošto Slovenije kot zanesljivega partnerja pri distribuciji blaga na domove kupcev. Njihova mreža namreč šteje kar 487 kontaktnih točk, na katerih lahko kupci prevzamejo poštno pošiljko.
Dnevi razprodaj, meseci prazničnih nakupov so vedno bližje
Spletna prodaja podira rekord za rekordom in tako bo tudi konec tega leta. Pred nami so največje pričakovane razprodaje Black Friday, Cyber monday, predpraznični popusti ter stalne ugodne ponudbe domala vseh spletnih trgovcev. To pomeni, da bo dostava naročenega blaga obremenjena. Zato vam v nadaljevanju podajamo nasvete, kako opraviti spletne nakupe in si zagotoviti varen in hitrejši način dostave:
1. Spletne nakupe plačajte po predračunu ali s plačilnimi karticami. Izogibajte se plačevanju po povzetju.
2. Če vas v času dostave ne bo na naslovu, ki ste ga izbrali za dostavo, vam svetujemo, da izkoristite prednosti storitve Pošte Slovenije Moja dostava – moja izbira.
3. Sledite svoji pošiljki na vsakem koraku preko Sledenje pošiljk.
4. Izberite brezkontakten način dostave v PS Paketomat ali paketnik Direct4me.
Dostava je ključen element spletnega nakupa
Pomemben del spletnega nakupa je dostava. Način dostave in ustrezno obveščanje sta ključ do uspeha in vračanja kupcev v spletno trgovino. Pri spletnem nakupu je ključno, da trgovcu zaupate vašo mobilno številko, da vas bo Pošta Slovenije lahko obvestila o dostavi in prevzemu pošiljke. V kolikor ste nakup naslovili na domač naslov, ga boste po prejetem SMS-obvestilu še vedno lahko preusmerili z uporabo aplikacije Moja dostava – moja izbira.
Pošta Slovenije svojim strankam zagotavlja vrsto enostavnih rešitev. Dogovorite lahko dostavo na dogovorjeno mesto, drug naslov, paketomat, paketnik, bencinski servis ter celo izberete želen datum dostave.
Prevzem spletnega naročila na PS Paketomatih
Ni vam več potrebno skrbeti, kdaj in kako boste ujeli dostavljalca paketa, saj Pošta Slovenije ponuja preprosto rešitev s samopostrežnimi avtomati – PS Paketomati, kjer s preprostim dostopom prevzamete in oddate svoje pakete 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Uporaba PS Paketomat storitve je hitra in enostavna. Na telefon prejmete SMS z unikatno kodo (PIN) in QR-kodo za prevzem paketa.
Možnost prevzema na paketomatu si lahko pri spletnem trgovcu izberete že ob nakupu, kjer za mesto dostave izberite paketomat v vaši bližini – lokacija paketomata. Če spletni trgovec ne ponuja možnosti dostave v PS Paketomat, si to zagotovite sami na sledeči način:
- za dostavo mora biti izbrana Pošta Slovenije
- za svoj naslov izpišite lokacijo izbranega paketomata;
- napišite vašo mobilno številko;
- in prevzemite pošiljko.
Enostavno vračanje paketov
Zagotovo se vam je že zgodilo, da prejeto naročilo ni bilo v skladu z vašimi pričakovanji. V takih primerih vam Pošta Slovenije omogoča, da izdelke enostavno vrnete pošiljatelju. Na paket enostavno nalepite izpolnjeno paketno spremnico za vračilo, ki ste jo prejeli od spletnega trgovca oziroma le-to izpolnite na spletu (natisnete in nalepite na paket) ali izpolnite na bencinskem servisu. Paket lahko vrnete na katerikoli izmed 487 pošt in na več kot 210 bencinskih servisih Petrol po vsej Sloveniji.
Spletno nakupovanje v tretjih državah
Za blago, ki v Slovenijo prihaja iz tretjih držav veljajo od 1. julija 2021 naprej nova pravila. Za uvoz blaga majhne vrednosti do 22 EUR ne velja več oprostitev plačila DDV, pač pa se za vse pošiljke do vrednosti 150 EUR obračuna 22% DDV, še vedno pa so pošiljke oproščene plačila carine. Za te pošiljke je torej treba plačati DDV in storitve carinskega posredovanja, pri čemer se carinski postopek plača Pošti Slovenije, znesek obračunanega davka pa FURS-u.
Več na posta.si