fbpx

15. SEMPL z vodilom: Vodi ali pusti umreti

15. SEMPL
15. SEMPL

Kaj prinašajo trendi v komunikacijsko medijski stroko skozi številne govorce razkriva jubilejni, že petnajsti SEMPL.

Viktig informasjon
Når?
til
Hvor?
Grand hotel Bernardin
Arrangør
Facebook-arrangement
Inngangsavgift
Od 49€ + DDV do 475€ + DDV

Medijski trendi se bodo združili na Obali, tokrat že petnajsti PRØVE po vrsti prinaša mnogo zanimivega. Vodilo letošnjega jubilejnega seminarja medijskih trendov je: Lead or let die. Torej – vodi ali pusti umreti.

Dogodek vsako leto prinaša trende v komunikacijsko medijski stroki, letos se fokusirajo na – voditi s primerom in obljubljajo primere dobrih prask, uporabnih vsebin in znanj. V ospredju bodo glamur in trendi v komuniciranju, obljubljajo nešteto možnosti za mreženje in zabavo, svojevrstno akcijo pa bo prinesel tekmovalni del SEMPLER v šestih kategorijah – Strateška uporaba medijskega spleta, Inovativna uporaba komunikacijskega kanala, Najboljša ciljana akcija, Najboljša izkustvena akcija, Najboljša izraba digitalnega okolja in Najboljša akcija na družbenih omrežjih.

15. SEMPL
15. SEMPL

Med govorci 15. Sempla bodo med drugim direktor UG Strategies iz ZDA Parag Bhandari, direktor digitalnega marketinga pri španskem Desigualu Pere Quintana de Vries og Unilever-jev dorektor za Srednjo in Vzhodno Evropo Aleksander Smigielski.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.