fbpx

90 % mennesker lever dumt og dumt... og vi lyver for oss selv at vi valgte denne veien SELV

90 % ljudi živi plehko in neumno … in še lažemo si, da smo to pot ubrali SAMI

Livet er en kompleks struktur som har tvunget oss til å lyve for oss selv, til å leve lett og dumt fordi vi valgte å gjøre det. Nei, byrden ligger ikke bare på den lille mannens skuldre!

Če je kdo dobro razumel življenje, polno težav in melanholije, je to svetovno priznani pisatelj Franz Kafka.
Odtujen in izgnan, njegove svet je bil mikrokosmos vsakodnevnega obstoja. In v sodobnem svetu verjetno ne obstaja boljšega termina, ki bi opisal rigidne in obsesivne institucionalne strukture, v katerih živimo, kot “kafkaizem".

Ker se v sodobni družbi breme za življenjske neuspehe in nesrečo nenehno prelaga na pleča malega človeka, ni čudno, da se ima vsak posameznik za zgubo, ničvredneža, nesposobneža, breme
Včasih, ne glede na to, koliko se trudite, ni dovolj. In za to niste krivi vi, temveč vajeti, ki niso vedno v vaših rokah.

90 % ljudi živi plehko in neumno … in lažemo si, da smo to pot ubrali SAMI
90 % ljudi živi plehko in neumno … in lažemo si, da smo to pot ubrali SAMI

Ker vas želimo spodbuditi, da spremenite svoj pogled na življenje, smo za vas zbrali nekaj Kafkinih citatov, ki dokazujejo, da je življenje zgolj iluzija, ki jo moramo ohranjati, da bi preživeli. Nekateri so skrajno morbini, a vas soočijo s tistim, kar bomo čisto vsi nekoč doživeli.

90 % ljudi živi plehko in neumno … in lažemo si, da smo to pot izbrali SAMI:

  • V človekovem boju proti svetu stavite na svet.
  • Eden prvih zakonov zavedanja je želja po smrti.
  • Sem svoboden, zato sem izgubljen.
  • Pot si ustvariš s koraki.
  • Človeka je strah smrti zato, ker še nikoli ni živel.
  • Zgolj zaradi lastne neumnosti so ljudje sposobni biti prepričani vase.
  • Ponavadi rešujem težave tako, da jim dovolim, da me pogoltnejo.
  • Pozabi vse. Odpri okna. Očisti sobo. Naj veter šiba skoznjo. Vidiš zgolj praznino. Iščeš na vsakem koncu, a sebe ne najdeš.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.