fbpx

Bugatti veyron: en avskjedsversjon, til ære for grunnleggeren av den store Ettore Bugatti

De fleste av dere kjenner sikkert allerede til Bugatti Veyron som rekordholder for den raskeste produksjonsbilen i verden. Det er også ganske kjent at dette italienske boutiquemerket planlegger en etterfølger til denne legendariske superbilen for neste år, men allerede før det utarbeidet de en avskjedsversjon av den nåværende veyronen til ære for grunnleggeren av merket - den store Ettore Bugatti .

Notranjost je odeta v ročno prešito telečje usnje, številni dodatki iz platine in karbonskih vlaken pa dajo opazovalcu vedeti, da gre za posebno različico najhitrejšega avtomobila na svetu.
Notranjost je odeta v ročno prešito telečje usnje, številni dodatki iz platine in karbonskih vlaken pa dajo opazovalcu vedeti, da gre za posebno različico najhitrejšega avtomobila na svetu.

LES MER: Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse Black Bess – skoraj legalen

Renomeju primerno so poslovilno različico osnovali na 16.4 Grand Sport Vitesse različici in jo pomenljivo poimenovali grand sport vitesse ettore bugatti edition. Od prvo omenjene jo loči pokrov motorja, deli odbijača, panelov in bočna vrata iz ročno poliranega aluminija, medtem ko so vsi preostali deli karoserije iz karbonskih vlaken in pobarvani v posebno temno modro barvo. Temu (barvnemu) motivu nato sledijo tudi platišča v izmeri 21 palcev.

Znotraj pa potnika pričaka najbolj kakovostno ročno prešito usnje og emblem plesočega slona oblečenega v platina na zaključku sredinske konzole med sedežema, ki spominja na emblem na pokrovu motorja Ettoreju tako priljubljenega modela type 41 royale iz leta 1926. Poleg tega notranjost kakor tudi zunanjo podobo krasijo še številni ročno izvezeni in vgravirani napisi ettore bugatti, tudi tu pa se presežki še ne končajo.

Za pogon skrbi enak W16 motor z 1.200 KM, ki superšportnega kabrija do stotice požene v 2,6 sekunder, zgoraj brez pa je možno doseči tudi hitrosti vse do 416 km/h, s čimer je to najhitrejši serijski kabriolet vseh časov. Cena ostaja neznanka, naj bi ibla pa občutno dražji od “klasične” grand sport vitesse različice, ki jo cenijo na okoli dva milijona evrov.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.