Det taiwanske oppstartsselskapet Gogoro bringer et alternativ ikke bare til fossilt brensel, men også til verden av alternative kjøretøyer, siden deres elektriske Smartscooter tilbyr en annen kraftløsning. Ikke mer å lade batteriet, bare å bytte det tomme på bensinstasjonen med GoStation-kiosken.
Velika cokla električnih vozil je predvsem časovno potratno polnjenje baterije, kar je voda na mlin vozilom na fosilna goriva. A z Gogoro Smartscooterjem, ki v sapi pokrije približni 100 kilometrov in sicer je elektrisk scooter, se zna to spremeniti, saj ga ne bomo polnili prek polnilnih postaj ali gospodinjskih vtičnic in tudi ne izgubljali dragocenega časa, ki je neobnovljiv vir tako kot nafta. In obojega nam zmanjkuje, zato je bilo treba poiskati rešitev. Gogoru je to uspelo.
Skuter za urbano okolje namreč uporablja sistem menjave prazne baterije za polno in ne polnjenja. Podjetje namerava zato v večjih mestih vzpostaviti mrežo kioskov GoStations (baterije so razvili skupaj s Panasonicom), ki jih bodo gostilne bencinske črpalke. Po menjavi se bodo prazne v čakanju na novega gostitelja v miru polnile.
LES MER: Tesla Roadster 3.0 – en elektrisk "maratonløper" som kan reise 640 kilometer på en enkelt lading
Končna hitrost Smartscooterja naj bi se približala 100 km/t (podobno kot npr. zmore Vespa 946), kar pomeni, da se ne bo imel težav kosati z bencinskimi brati. 4,2 sekunde do 50 km/h pa priča, da je tudi zelo živahen. V kombinaciji s futurističnim dizajnom (opremljen z LED lučmi; vgrajenim vmesnikom blåtann, ki omogoča, da marsikaj storimo kar preko pametnega telefona; brez ključa, le z belim gumbom; možnost izbire zvoka za vžig, izklop, smernike, ipd.) in elegantnimi linijami, bo zato osvojil marsikatero motoristično srce. In če zadnja leta cveti t.i. ekonomija delitve (”sharing economy”, npr. sistem Bicikelj), ni razloga, da ne bi zaživel tudi baterijski ekosistem (”battery sharing ecosystem”), ko svoj sistem vidijo snovalci Smartscooterja.
Mer informasjon:
www.gogoro.com