Den ansiktsløftede Chevrolet Camaro er virkelig en guddommelig bil og vil raskt erstatte den nåværende plakaten på veggen til 'American muscle'-fans.
A v Evropi ga bomo lahko občudovali le na slikah, saj zaradi preveč agresivne zunanje podobe na naše ceste žal ne sme zapeljati.
Chevrolet Camaro ZL-1
Težava je že pri najbolj športni različici Chevrolet Camara med etikett ZL-1. Det har aggressiv “body kit”, ki po evropskih standardih predstavlja preveliko nevarnost za pešce. Včasih je birokracija resnično prestroga, a tako pač je. Vseeno pa dirkališča, na katerih se odvija tekmovalna serija GT4, težav s pešci nima. Tam je Camaro ZL-1 vedno dobrodošel, a če se hoče kosati s konkurenti v razredu GT4, ga je bilo treba pred tem še malce predelati.
Chevrolet Camaro GT4.R
Nalogo so zaupali strokovnjakom pri Pratt & Miller Engineeringu, ki že imajo nekaj izkušenj s predelovanjem avtomobilov, še posebno Corvett. Tako je nastal Camaro GT4.R, zajetnih 259.000 ameriških dolarjev vredni mišičnjak. Izkazal se je že na samem začetku, saj je že osvojil “pole position” in 4 zmage. Ohlinsovo vzmetenje, Brembov zavorni paket in aerodinamični dodatki iz karbonfiber so le nekatere izmed sestavin tega uspešnega recepta. Glavno sestavino seveda predstavlja predelani 6,2-litrski 8-valjni motor med 650 konjskimi močmi. K zmesi dodajmo še 6-stopenjski sekvenčni menjalnik Xtrac in že smo pri avtomobilu, ki je sposoben zmagovati.
LES MER: CHEVROLET LEGO BATMOBILE V NARAVNI VELIKOST JE IZDELAN IZ VEČ KOT 300 TISOČ KOCK LEGO
Mer informasjon:
chevrolet.com